Skip to main content

Hoi ik ben een jongen van 15 jaar. Ik ben gewoon hetero want heb al meerdere relaties gehad met meiden maar heb nog nooit meer gedaan dan zoenen. De afgelopen tijd heb ik een soort gevoel in me dat ik ook zin heb om dingen te doen met jongens gewoon experimenteren. Pijpen, gepijpt worden, neuken of geneukt worden. Zou mij niet uit maken. Maar hoe kom ik nou in aanraking met jongens die dit ook willen als alle datingsites 18+ zijn? Heeft iemand hetzelfde probleem?

groetjes van een jongen die open staat voor alles

Telegram 


random datingsite zou ik niet doen en seks met zomaar eender wie ook niet zeker niet neuken maar kijk eens op 

https://www.outway.nl/info/ontmoeten/ 

als ik er geen link mag opzetten doe je m er maar af 

 


-onnodige quote verwijderd-

Hè ik ben een jongens van 16 jaar en heb hier ook erg last van. Ben erg nieuwsgierig hoe het met een jongen is. Alleen lijk ik niemand te kunnen vinden. Groetjes van een jongen die ook voor alles open staat


Hoii! Ik ben een jongen van 15 (over n week 16) en ik zit er ook al een lange tijd mee dat ik wil experimenteren met een jongen (ben hetero en heb meerdere relaties gehad mr niet meer gedaan dan alleen zoenen) ik sta open voor alles dus laat me maar wat weten haha :)


Hoi allemaal, 

We kunnen ons voorstellen dat het fijn kan zijn om in contact te komen met andere jongeren die willen experimenteren. Op het forum is het echter niet toegestaan om contactgegevens te vragen of uit te wisselen. Blijven jullie daar op letten?

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Reageer