Skip to main content
Vraag

ik ben 15 en heb nog nooit seks gehad, is dit heel raar?

• November 4, 2025
  • 13 reacties
  • 460 Bekeken

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Ik zit nu een tijdje op het forum en ik maak me een beetje zorgen. Ik zag een jongen die nu 13 is en op zn 11 was ontmaagd en ik zie dat sommige mensen 5x per dag rukken, zelf ben ik 15 en heb nog nooit seks gehad is dit heel raar, want ik zie hier op het forum dat heel veel mensen dat al wel hebben. terwijl iedereen die ik irl ken heeft ook nog geen seks gehad

13 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 4, 2025

Hey! Nee hoor daar is niks raar aan. Ik heb ook nog nooit seks gehad en dat kan nog wel even duren. Hoeft nog helemaal niet (ben net 14). Tijd genoeg toch?! En verhalen van  met veel plezier op 11  ontmaagd vrijwillig en op 12 al zwaar in de seks geloof ik persoonlijk niks van. 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img

hallo.

Nee dit is niet raar.  Als je het wel heeft kan het misschien zelfs illegaal zijn. je moet je ook voorstellen dat de mensen die hier schrijven dat ze dat hebben gehad dat juist doen omdat dit ongebruikelijk is dus voel jezelf vooral niet raar!

Groetjes!

Redder in nood!

• November 4, 2025

Maak je geen zorgen. De gemiddelde leeftijd ligt momenteel op 18,7 jaar. We beginnen tegenwoordig later begrijp ik.  Dat sommige zo vroeg ontmaagd zijn, neem ik met een schep zout. Jongens scheppen onderling op over sexualiteit, piemel lengte, sperma etc. Natuurlijk zijn enkele jongens ver vroeg bij. 

Wat is er mooier dan je ontmaagding ervaren, met je grote liefde. Ik bedoel rommelen, betaalde sex of  one night stands missen iets belangrijks. Liefde, warmte en romantiek. 

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Haiii! Maak je geen zorgen hoor :> het is helemaal oké als je op je 15 nog geen seks hebt gehad. (Persoonlijk denk ik dat 11 veel te jong is voor je eerste keer, maar dat is mijn mening.)

Maar je moet niet vergeten dat in Nederland ongeveer 18 miljoen mensen wonen! De mensen op het forum komen van overal. 

Het is absoluut niet raar dat je nog nooit seks hebt gehad. En zoals je zegt dat veel mensen irl ook nog geen seks hebben gehad, zou dat niet alles nog normaler moeten maken?

Je tijd komt wel wanneer je seks gaat hebben.

liefs

-Tandenborstel :3

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 4, 2025

Niet alles geloven wat je hier ziet. Ik denk dat er heel veel opschep en onzinverhalen tussen zitten.  Ik ben 16, bijna 17, en ik heb ook nog geen seks gehad. Alleen een beetje handwerk met mijn ex. Van mijn vriendengroep weet ik er van 1 dat hij seks heeft gehad. De rest niet. Ze zijn allemaal 16-17 trouwens. Je bent dus helemaal niet raar.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Helemaal eens met de anderen!

Is helemaal normaal hoor!

xxx Yusa 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Nee, dit is zeker niet raar. Mensen die ontmaagd zijn op hun 11e/12e/13e/14e zijn uitzonderingen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

De leeftijd van je eerste keer seks hangt blijkbaar ook af van welke school je doet:

• VMBO-leerlingen: gemiddeld rond 16,5 jaar

• HAVO-leerlingen: gemiddeld rond 17,5 jaar

• VWO-leerlingen: gemiddeld rond 18 jaar of ouder    ( Seks onder je 25e van Rutgers en Soa Aids Nederland)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 5, 2025

Ik ben zelf 14 jaar en ik heb ook nog nooit seks gehad. De mensen die ik irl ken heeft er 1 seks gehad, die is 16. Ik heb meerdere vriendinnetjes gehad, nog nooit echt seks gehad. En wat je zegt over rukken 5x per i dag is denk ik niet zo gezond. Je bent volgens mij gewoon normaal. 

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • November 5, 2025

Niet alles geloven wat je hier ziet. Ik denk dat er heel veel opschep en onzinverhalen tussen zitten.  Ik ben 16, bijna 17, en ik heb ook nog geen seks gehad. Alleen een beetje handwerk met mijn ex. Van mijn vriendengroep weet ik er van 1 dat hij seks heeft gehad. De rest niet. Ze zijn allemaal 16-17 trouwens. Je bent dus helemaal niet raar.

ik jou van die eerlijke zijn toppie !! dikken kus mag wel he xxxxx😉

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 7, 2025

Hey, nee dit is zeker niet raar. Ik vind het persoonlijk juist ook aantrekkelijker als mijn partner nog maagd is. Zelf wil ik ik ook maagd blijven tot mn huwelijk. Miss een beetje ouderwets, maar ik geloof er persoonlijk in dat dit beter is. Ik heb (als 16jarige) nog nooit een vriendje gehad en dus ook nog nooit gezoend. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Nee is niet raar  sommige doen het al op hun 12 de en sommige doen het pas op hun 20ste .

Dus je kunt het ook zien als je wil de eerste keer met iemand die je echt leuk vind dat is ook speciaal.

• November 8, 2025

@Paardenfan123  ik heb dat voornemen ook. Voor mij pas zoiets als ik mijn man heb getroffen en mij voor mijn leven aan hem verbonden heb. Zoenen kan wel eerder wmb maar pas als ik weet dat hij mijn ware is. Ik moet mij kunnen geven en daar hoort het volste vertrouwen bij. Groetjes K.