Vraag

ik ben 14 jaar !Help! zojuist een vibrator gekocht ben ik nu raar of komt het nog wel vaker voor Maak me beetje gestrest morgen komt hij al binnen

  • 11 December 2020
  • 2 reacties
  • 498 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Iemand die weet of ik fout bezig ben  of het misschien nog acceptabel is als 14Jarige zou ik hem annuleren of omdat ik het zelf ook wil niet hoeft te annuleren help me tipsss


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Sorry als het ongemakkelijk of HEEL RAAR klinkt maar Ik was er gewoon ( EENS.) benieuwd naar

Hey Kiran,

Maak je geen zorgen, het kopen van een vibrator is compleet natuurlijk. Je bent jezelf seksueel aan het ontdekken en hebt daar een hulpmiddel voor gekocht en dat is helemaal prima! 

Maak je geen zorgen over wat anderen ervan denken, heb er lekker plezier mee, ga lekker verder met jezelf ontdekken, je bent echt niet de enige die het op die manier doet. Als je daar over twijfelt, ga dan maar eens bij jezelf na waarom de seks speeltjes-industrie zo groot is. Niet omdat niemand het koopt in ieder geval.

Mijn advies, geniet, maar loop er niet mee te koop. Hoewel het hartstikke normaal is dat je een vibrator hebt, is het niet iets wat iedereen hoeft te weten. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet volwassen genoeg om goed om te gaan met die info.

Hou de vibrator goed schoon en koop eventueel iets van (baby)olie als het apparaat te ruw is.

Veel plezier!

Groet,

Raadgevertje

Reageer