Vraag

Ik ben 14 en ik wil sex

  • 19 August 2022
  • 11 reacties
  • 1190 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en ik wil sex!

Ik heb dit probleem al vanaf dat ik 13.5 jaar ben, ik heb al veel manieren gezocht alleen ik kan maar niks vinden, wil er iemand mij helpen?


11 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Wachten 

Badge

Wachten 

Dat is t m nou juist, dat doe ik al zo lang en de drang word steeds groter

Reputatie 5
Badge +4

Het maakt niet uit op welke leeftijd je ontmaagd word. Ga het niet zien als iets wat iets is wat je over tien jaar niet meer kan doen. Het komt vanzelf wel een keer op je pad terecht

Badge

Heb je al eens geprobeerd met aftrekken/masturberen, het geeft wel een gevoel als seks vermoedt ik.

Badge

Je moet misschien eerst iemand leren kennen en als je voelt dat het een klik is dan ga je een. Stapje verder kussen bijvoorbeeld en dan nog een tongen en als jullie het allebei willen dan kan je lekker seksen en ik wil wel ik ben 13 en wil ook sex we kunnen elkaar beter leren kennen als je wil

Reputatie 7
Badge +17

we kunnen elkaar beter leren kennen als je wil

Je mag hier geen gegevens uitwisselen dus iemand van het forum beter leren kennen gaat niet lukken.

Reputatie 4
Badge +3

@Countryball het is hier verboden om gegevens uit te wisselen. Dus het is hier niet mogelijk om elkaar te leren kennen 

Reputatie 2
Badge +2

Je moet misschien eerst iemand leren kennen en als je voelt dat het een klik is dan ga je een. Stapje verder kussen bijvoorbeeld en dan nog een tongen en als jullie het allebei willen dan kan je lekker seksen en ik wil wel ik ben 13 en wil ook sex we kunnen elkaar beter leren kennen als je wil

@Countryball ik ben 13 en heb hetzelfde en ik wil ook iemand ontmoeten. Het zou zo leuk zijn al we wel gegevens mochten uitwisselen

Ik ben 14 en ik wil sex!

Ik heb dit probleem al vanaf dat ik 13.5 jaar ben, ik heb al veel manieren gezocht alleen ik kan maar niks vinden, wil er iemand mij helpen?

Snap ik wil ik ook 😩

Reputatie 2
Badge +1

Proberen sexs met een knuffel beer super lekker 

Badge

Ik ben 14 en ik wil sex!

Ik heb dit probleem al vanaf dat ik 13.5 jaar ben, ik heb al veel manieren gezocht alleen ik kan maar niks vinden, wil er iemand mij helpen?

wat voor geslacht ben je?

Reageer