Ik ben 12 en vinger me is dat niet te jong?

  • 4 June 2012
  • 18 reacties
  • 13571 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeii iedereen ik vinger me maar ik ben 12 is dat te jong of niet?
Alvast bedankt xxxx

18 reacties

als het lkkr is gewoon Doen 😛
Waar kan ik het allemaal mee doen ??
je deken
tediebeer
jevinger
klink

seksueel uitdagend en provocerend gedrag is niet toegestaan op dit forum
Ik doe al met ze allemaal behalve je hand xd
vinger , of met de douchekop ?   
😉
je bent niet te jong ik ben ook 12 en vinger mezelf ook. je kan trouwen ook met een douchkop op je kutje spuiten een elektrische tanden borstel bebruike of als je een smartphone hebt een vibrator app downloaden er een zkje omheen doen. maar wat ik echt zalig vind is aan het begin van een schooldag iets in mn kutje stoppen en er dan de hele dag mee rond lopen. de trappen op en af rennen met iets in je kut HEERLIJK!!!:D
dat is inderdaad erg geil maar wat stop je er dan in als ik vragen mag ?
dat is inderdaad erg geil maar wat stop je er dan in als ik vragen mag ?
van als en nog wat. soms een klein balletjes soms een pen en heel soms een hele dildo
dan moet je wel goed zorgen dat als je een pen gebruikt dat ie dan wel goed vast zit en niet gaat lekken 😉
weet je wat je trouwens ook kunt proberen iets van een vibererend eitje of een klein viberator 😉 maar zorg wel dat niemand het dan hoort 
jaa ik tape die pennen altijd helemaal dicht
pas wel op met wat je erin stopt sommige dingen kunnen zich vastzuigen en dan krijg je het er niet zomaar uit
je bent niet te jong ik ben ook 12 en vinger mezelf ook. je kan trouwen ook met een douchkop op je kutje spuiten een elektrische tanden borstel bebruike of als je een smartphone hebt een vibrator app downloaden er een zkje omheen doen. maar wat ik echt zalig vind is aan het begin van een schooldag iets in mn kutje stoppen en er dan de hele dag mee rond lopen. de trappen op en af rennen met iets in je kut HEERLIJK!!!:D

dat van iets in je kut stoppen aan het begin van de schooldag doe ik ook hahah

je bent niet te jong ik ben ook 12 en vinger mezelf ook. je kan trouwen ook met een douchkop op je kutje spuiten een elektrische tanden borstel bebruike of als je een smartphone hebt een vibrator app downloaden er een zkje omheen doen. maar wat ik echt zalig vind is aan het begin van een schooldag iets in mn kutje stoppen en er dan de hele dag mee rond lopen. de trappen op en af rennen met iets in je kut HEERLIJK!!!:D
dat van iets in je kut stoppen aan het begin van de schooldag doe ik ook hahah

halo ik ben 11 jaar en ik doe het ook soms als ik in bad zit of soms na zwemles in hokje als ik ga omkleden dan hou ik badpak even aan dan met vinger over padpak en dan bij mijn kutje maar soms in bad groetjes marije
@xCeydax daar zijn geen leeftijd regels voor. Dus hett is ok. Maar ik zou er niet van alles indoen. Alleen jou vinger. Erzou maar iets los laten of afbreken 😱

hey milo en danio zijn echt lekker haha xx groetjes anoniempje btw cock and ball torture is echt aanrader

ik doe altijd lange ijzeren spijker in mn pisgat en dan ren ik door de gangen heen op de school

Reputatie 3
Badge +1

@miloislekkerding  bro en toen werd je wakker

Reageer