Ijsblokje tijdens masturberen?

  • 1 April 2017
  • 4 reacties
  • 6592 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik hoorde laatst dat als je een ijsblokje in je kont stopt dat het lekker is en dat er meer uitkomt.
Voordat ik het ga proberen wil ik weten of het wel veilig is. Dus zijn er mensen hier die dat doen? En kunnen jullie het aanraden?

4 reacties

Het klinkt ten eerste al best wel absurd en daarnaast denk ik dat het redelijk pijnlijk is.
Ik raad het dus af.
1 ijsblokje kan. 2 alleen als je al ervaring hebt. 3 is een No-Go.

IJsblokjes anaal inbrengen kan gevaarlijk, maar vooral gevaarlijk zijn. Als je net uit de vriezer gepakte ijsblokjes 'naar binnen werkt'. Kunnen o.a. belangrijke bacteriƫn afsterven. Maar ook kan een deel van je Darm (of omgeving, zoals prostaat) tijdelijk 'uitgeschakeld' raken. Omdat er SPONTAAN een behoorlijk koud ijsklontje naar binnen komt. En dan 'schrikt' het.
lijkt me wel veilig maar ik zou beginnen met bij je clit enz en als je jongen bet dan idk
Badge

Ik hoorde laatst dat als je een ijsblokje in je kont stopt dat het lekker is en dat er meer uitkomt.
Voordat ik het ga proberen wil ik weten of het wel veilig is. Dus zijn er mensen hier die dat doen? En kunnen jullie het aanraden?

Ik heb het al heel vaak gedaan het is niet pijnlijk het is inderdaad best lekker en het is velig toen ik heel geil was had ik er wel 13 in gepropt be 12 ging het nog goed maar bij 13 ging het een beetje bloeden dus max10 en het klopt het komt er niet meer uit maar het smelt en dat is echt heel lekker en soms spuit er een ijsklotje uit of een beetje water maar dat voelt ook heel lekker

Reageer