Hallo allemaal, ik ben een meisje van 17 jaar en heb een vraagje...Ik denk er al even aan om een vibrator te kopen. Gisteren was ik het ondergoed van mijn zus in de kast aan het leggen toen ik vanachter iets zag liggen. Het was fel roos en lag verstopt onder enkele strings. Ik was nieuwsgierig en nam het vast...ik moest er niet lang over nadenken, ik wist meteen dat het om een vibrator ging. Achter de roze vibrator lag nog een ander soort vibrator. Na het op te zoeken ben ik erachter gekomen dat dit een luchtdruk vibrator was. Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn om dit te gebruiken maar ik durf het niet weg te nemen. Ik was bang dat het zou opvallen...Is het vreemd om aan mij zus te vragen of ik haar vibrator(en) eens mag lenen? Wil het zelf wel kopen maar is zonde van het geld als het mij niets doet...Wat zouden jullie doen?hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Als ik jouw was zouw ik je zus gewoon vragen of je ze een keer mag proberen of jij ze ookfijn vind en haar ook vragen waar ze ze heeft gekocht
En als je ze fijn vind zekker weten kopen
Want denk dat je zus het niet fijn vind dat jij dan ook steeds met haar vibrators speelt
Heb zelf nog geen ervaring met speeltjes maar dit zouw ik heben gedaan als ik jouw was
Gr bren
Als ik jou was zou ik dat niet doen, speeltjes met elkaar delen is niet hygienisch en kan ziektes overbrengen. Je kunt wel altijd aan haar vragen waar ze ze heeft gekocht, dan kan je ze ook kopen.
Over het algemeen raad ik het gebruiken van speeltjes van iemand anders altijd af, maar in dit geval zou je voor 1 keer een uitzondering kunnen maken. Je zou aan je zus kunnen vragen of je haar vibrator(s) een keer mag proberen (uiteraard wel volledig gereinigd voor en na het proberen). Mocht het wat voor je zijn, dan kan je er ook een bestellen.
Heb echter geen verwachtingen. Het zou best kunnen dat je zus haar vibrators helemaal niet wil uitlenen, zij het eenmalig. In principe heb jij namelijk in haar kast gesnuffeld en ik betwijfel of ik dat heel prettig zou vinden. Hoe dan ook, ik ken je zus niet, dus je zal zelf even een inschatting moeten maken of het ‘het waard is’ om het te vragen. Houd je ons op de hoogte? Succes!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.