Iets met mijn vagina (het vervolg)

  • 15 March 2019
  • 1 reactie
  • 394 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey dus 2 maanden geleden had ik een topic geplaatst dat er iets met men vagina is dag er een soort van bol in zat maar gisteren ging ik dus in bad (die bol zat der nog altijd) en ik dacht mss moet ik dat er probeeren er uit te krijgen en dat is gelukkig gelukt maar ik schrijf deze topic zo dat jullie dit zelf nooit mee maken maar in ieder geval die bol was der uit ik heb hem der uit gekregen door wat te persen en het was gelukkig niks van een bot of iets degelijks maar het was een kurk in een plastic zakje waar ik mee masturbeeren (ik weet nu ook wel dat het niet zo slim was) maar ik ben een beetje in shok dat die kurk met dat zakje er rond ongeveer 4 maanden in mij zat is echt een raar gevoel en daarom raad ik jullie aan om meteen naar de dokter te gaan als je iets geks op merkt dus wees niet zo als mij bang om het tegen de dokter,ouders...te vertellen want dan weet je in ieder geval dat je der echt van af komt want na een tijdje ga je inorm stinken aant je vagina ookal was je je elke dag dus wees voorzichtig dit was dus het vervolg (als je dit niet snapt kijk dan een van mijn vorige topics “Iets met mijn vagina” dan eum je het wel begrijpen)

1 reactie

Hoi

Goed dat je mensen aanraadt om met dit soort dingen naar de huisarts te gaan. Bij de huisarts hoef je je inderdaad niet te schamen, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Aangezien dat voorwerp zo'n vier maanden in je vagina heeft gezeten, lijkt het me verstandig om bij de huisarts te laten nakijken of alles ok is. Je vertelde over een sterke geur, en dat kan een teken zijn dat je door het voorwerp een wonde of infectie bent opgelopen.

Groetjes
Kenshin

Reageer