Beantwoord

Iets met mijn vagina

  • 24 December 2018
  • 6 reacties
  • 7048 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben me.me dus ik was in de badkamer (1maand geleden ongeveer) en ik dacht ik wil mezelf vingeren dus ik steek mijn vinger in mijn vagina maar mijn vinger gaat niet zo diep en het voelt alsof er een velletje los zat bij mijn vagina en ik probeerde het los te trekken (het lukte niet) en toen vingerde ik mij nogmaals maar met een haarborstel en er zit een bol in mijn vagina het is volgens mij een bot maar het rare is dat als ik mij vinger ruik het naar kak en er hangt ook kak aan mijn vinger terwijl ik het in het juiste gaatje doe maar nu denk ik dat mijn eierstok er uit is aan het vallen ofzo is want het voelt echt heel raar aan en dat velletje hangt er ook nog steeds maar wat moet ik daar tegen doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 December 2018, 07:42

Bekijk origineel

6 reacties

Een kijkje bij de huisarts lijkt mij verstandig, maar het kan net zo goed zijn dat het normaal is...


Ik heb hier namelijk niet veel verstand van. Maar ja, beter te vroeg dan te laat erbij zijn. De volgende zal ik het niet meer met een haarborstel doen, sowiso geen dingen erin doen. Je weet nooit hoe het afloopt. Ik hoop nog iets van te horen! 🙂
Hoi

Zoals Lemac zei, ga je best naar de huisarts. Het is moeilijk om een juiste diagnose te stellen via het forum. De huisarts kan je zekerheid bieden.

In de toekomst lijkt het me verstandig om alleen voorwerpen in je vagina te stoppen die hiervoor bedoeld zijn. Met andere voorwerpen kan je je (onbewust) bezeren.

Groetjes
Kenshin
Hallo me.me,
Ik zou nog even kijken online of je anderen kun vinden die hetzelfde probleem hebben of vraag hulp aan je moeder. Die heeft namelijk meer verstand van dat soort dingen.
En weet je zeker dat je het in je vagina doet en niet je anus?
Verder zou ik stoppen met er iets in doen voorlopig.

Succes
Hey meid.
Rusrig maar bet is echt niet je eierstok. Die zit diep verstopt in je baarmoeder en die kan je er echt niet uitrekken. Het zou een stukje baarmoeder weefsel kunnen zijn. Elk geval het kan niet gevawrlijk zijn als je niet bloed ervan. Ga je wel bloeden ofzo iets. Ga dan wel even naar de huisarts. Tenzij je ongesteld bent natuurlijk
@Halloikwilanoniemblijven

Het is al opgelost asf
maar toch leuk dat je even reageerd
Waarschijnlijk is die bol die je voelt je baarmoederhals. Dat is normaal dat je die voelt aa' jet einde van je vagina.

Reageer