Skip to main content
Vraag

iets geprobeerd mabelen

• February 5, 2026
  • 2 reacties
  • 320 Bekeken

Hoi ik ben 17 jaar 

ik hou wel van een lekker bekken maar ik ging dus mabelen en toen uiteindelijk kreeg ik een hernia op mijn lip dit was niet heel fijn en ik voelde me eigenlijk heel ongemakkelijk. daarna {verwijderd door de Kindertelefoon} dat vond ik echt niet fijn maar ik kon niks doen ze {verwijderd door de Kindertelefoon} verkrachte mij ik weet niet wat ik moet doen maar het heeft me getraumatiseerd 

help me jongens en meisjes met tips en advies ik denk dat ze weer komt help snel

Een deel van de tekst is aangepast door de Kindertelefoon omdat het in strijd is met forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

2 reacties

ger99
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 6, 2026

aw hell nah bro dit is echt mad sussy

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • February 6, 2026

Hoi ​@Ep493 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we, wat vervelend dat je er een ongemakkelijk gevoel aan over hebt gehouden. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Fem (De Kindertelefoon)