Iets doen met een jongen (christelijk)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, Ik ben 15 en ben christelijk, Nou lijkt het mij leuk om eens een keertje iets te doen (samen aftrekken (of meer)) met een jongen van mijn leeftijd (niet lelijk) (en hetero) Maar met mijn geloof is het lastig! Mijn vriend is ook christelijk en ik durf het niet aan hem te vragen, omdat ik bang ben dat hij dat raar vind en geen vriend meer wil zijn! En daarbij komt, hoe krijg ik het voor elkaar zonder dat mijn ouders (en anderen) er achter komen? Iemand anders vindt ik ook best maar hoe zou dat ooit moeten zonder dat mn ouders het weten?

En ik weet al helemaal niet hoe ik het voor elkaar krijg in deze corona tijd! 

Is het trouwens raar dat ik dit wil? Ben ik dan direct gay? Sorry voor lang verhaal maar hoop dat jullie goede tips hebben!


10 reacties

Badge

je bent niet gelijk gay want het kan ook gewoon zijn dat jullie goede vrienden zijn 

 

je bent niet gelijk gay want het kan ook gewoon zijn dat jullie goede vrienden zijn 

 

Ja OK, maar hoe fix ik die shit dan? 

Badge

je bent niet gelijk gay want het kan ook gewoon zijn dat jullie goede vrienden zijn 

 

Ja OK, maar hoe fix ik die shit dan? 

Euhm misschien gewoon eerst vragen stellen ofzo en dan verder  gaan 

 

het is echt kut dat je hier geen snap ofzo op kan delen

 

je bent niet gelijk gay want het kan ook gewoon zijn dat jullie goede vrienden zijn 

 

Ja OK, maar hoe fix ik die shit dan? 

Euhm misschien gewoon eerst vragen stellen ofzo en dan verder  gaan 

 

het is echt kut dat je hier geen snap ofzo op kan delen

Nee idd, maar kan je je snap nie in je bio zetten ofzo... Of tussen puntjes.. En hey Hoe heet je eigenlijk😉

 

Badge

je bent niet gelijk gay want het kan ook gewoon zijn dat jullie goede vrienden zijn 

 

Ja OK, maar hoe fix ik die shit dan? 

Euhm misschien gewoon eerst vragen stellen ofzo en dan verder  gaan 

 

het is echt kut dat je hier geen snap ofzo op kan delen

Nee idd, maar kan je je snap nie in je bio zetten ofzo... Of tussen puntjes.. En hey Hoe heet je eigenlijk😉

 

misschien als je gewoon snel je snap dropt kan ik hem snel pakken

 

Nee mag niet

Is lastig hier... Ik wel jammer dat het nie kan

Badge

dus stel je hebt het er gewoon goed over is er niks aan de hand

 

Hey,

Dit kan betekenen dat je gay bent maar dat hoeft niet. Seksualiteit is een spectrum en bijna niemand zit helemaal aan één kant. Als je die vriend goed vertrouwt en hij jou ook, dan is daar echt niks mis mee :) het voelt toch lekker en dat met iemand delen is toch niet verkeerd als je het allebei goed vindt?

Daarnaast hoeft het helemaal niet moeilijk te zijn met je geloof. In de bijbel staat namelijk niks over homoseksualiteit :) dat is later per ongeluk toegevoegd door vertaalfouten (in de middeleeuwen werd de bijbel vaak handgeschreven door veel monniken in kloosters; en als het dan vertaalt wordt ontstaan er ongetwijfeld foutjes).

 

Hopelijk helpt dit een beetje!

CartoonTrash

Hoi!

 

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat er in de bijbel ook iets staat dat mensen geen varken mogen eten ofzo en nog een paar andere dingen die iedereen gewoon doet, dus waarom zou homoseksualiteit dan zo super mega erg zijn? ¯\_(ツ)_/¯

Reageer