Vraag

Iemand van achter nemen.

  • 27 July 2020
  • 2 reacties
  • 1326 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb een vriendje die mij graag van achter wil nemen. Het lijkt me op zich wel leuk, maar straks laat ik een scheet en dan ja… Of ik heb nog :poop: in mijn :peach: . En moet je een condoom gebruiken? 

 

Plzz reageer!


2 reacties

Hey, 

je kan voor de zekerheid onder de douche je kont van binnen schoonmaken. Daarover heeft Emma Wortelboer van “spuiten en slikken” op YouTube ook een video over met tips en manieren. Verder kan je uiteraard van anale seks niet zwanger worden maar je kan er wel soa’s van krijgen. Het gebruik van een condoom is dus wel verstandig.

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

 

Als eerste, je hoeft je echt niet te schamen als je een keer een scheet laat ofzo. Ik heb zelf ook al anale seks gehad met mijn vriendin en het is ook wel eens gebeurd dat ze dan een scheet laat of dat er een beetje poep zat op de condoom. Dat kan je dan het best gewoon negeren want naderhand gooi je die condoom toch gewoon weg. En je moet zeker weten een condoom dragen tijdens anale seks aangezien de kans op SOA’s bij anale seks heel groot is. En als je dan weer vaginale seks wil doen wel de condoom verwisselen.

 

Groetjes, T-Town

Reageer