Skip to main content
Vraag

Iemand info

• May 28, 2026
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal leuk dat jullie op deze topic hebben geklikt ik geef ff wat info ik ben een 12 jarige jongen en ik ben nog single ik ken een paar mensen die ik wel leuk vind en ook aardig maar ik heb geen idee wat ik moet doen of zeggen om ze te laten weten dat ik hun leuk vind en wat ik moet doen om te weten of een van hun mij ook leuk vind 

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 29, 2026

Hey, het beste is altijd om gewoon jezelf te zijn en een leuke jongen om mee om te gaan. En als de sfeer gezellig is kun je dat gerust zeggen en ook zeggen dat je ze top vind en blij bent dat je elkaar kent etc.  En als het om liefde gaat geldt dat eigenlijk ook. Je voelt het echt wel aan of het moment goed is. Probeer contact te zoeken en misschien iets leuks  te gaan doen, kijk hoe ze reageert en vooral wees jezelf en belangstellend, een leuk gesprek doet al veel vaak. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 29, 2026

jurre ik ben ook 12 en ook nog single. maar single zijn maakt toch niks uit we zijn nog jong. probeer gewoon eens uit te vissen wat anderen leuk vinden en stel dan eens voor om dat te gaan doen. de watertemperatuur wordt ook beter dus misschien kan je eens met wat mensen gaan zwemmen. dus spreek eens met jongens en of meisjes af en wie weet worden jullie wel verlieft.

Gulden
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 29, 2026

ik ben het eens met ​@Tover01 en ​@DJEE.

blijf gewoon lekker jezelf en spreek met ze af! bouw een band op en vanuit daat kun je verder proberen te gaan. ik ben 16 en heb zelf weinig ervaring maar ik ben ook aan een vriendin gekomen door lekker mezelf te zijn. ze vond het namelijk geweldig toen ik gewoon 3 cheeseburgers naar binnen aan het werken was toen ik aan het videobellen was met haar. 

dus conclusie: WEES JEZELF!!!!!