Vraag

Hulp nodig van iemand op KT

  • 29 March 2020
  • 9 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste lezer,

 

Ik heb de hulp nodig van iemand op KT maar durf dit niet op de site te zetten (ook niet anoniem). Weet iemand hoe ik deze personen kan bereiken?

 

Alvast bedankt!


9 reacties

Bedoel je dat je met ze wilt chatten of bellen? Want dat kan gewoon via de site en anders zie ik niet veel opties. Meer kunnen zij ook niet doen. 
 

Xx me. 

Hoi Need-Help-Please,

 

Bedankt voor je reactie! Ik zie alleen niet hoe ik met iemand kan chatten. Kan je dat uitleggen? 

 

Alvast bedankt!

Hi hoii312,

 

hier heb je een linkje en kun je lezen hoe chatten met de KT werkt:

https://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/

 

Als je met een ander forumlid wilt chatten, dan moet ik je teleurstellen. Er is geen privé chat met andere forumleden mogelijk. Ook mag je geen contactgegevens delen.

 

Je kunt wel een topic aanmaken en dan kunnen andere forumleden er op reageren.

 

Meer over hoe het forum werkt lees je via de link:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Is dat een antwoord op jouw vraag?

 

Groetjes,

M&M's

Hey!

Je kan naar www.kindertelefoon.nl gaan, dan kom je op de homepagina. 

Linksonder in je beeld zie je een kopje: chatten of bellen. Als je daarop klikt kan je kiezen of je wilt chatten of bellen met een vrijwilliger. Het nummer dat je kan bellen staat er: 0800-0432.

Je kan dus ook chatten. Dan kan je kiezen of je met een leeftijd genoot wilt chatten (tussen de 16 en 19 jaar), of met een 'oudere' vrijwilliger. 

Ik kan alleen chatten via mijn telefoon, ik weet niet of dit bij de rest anders is maar dat je het even weet.

Ik hoop dat je hier wat aan had,

Xx🍀

,

@Anoniempje3,

 

bijna tegelijk een linkje naar hetzelfde :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

@Anoniempje3,

 

bijna tegelijk een linkje naar hetzelfde :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Hoi! @M en Ms 

Is er echt geen manier om deze 2 personen te bereiken?
Ze zijn best bekend op KT.
Alvast bedankt!

@M en Ms,

Ja, haha🙃

 

@hoii312,

nee,

er is echt geen mogelijkheid om alleen in een soort 'groep' met een paar mensen te zitten😕.

Best jammer vind ik, maar de mensen van de KT zullen er vast wel een goede rede voor hebben.

Xx🍀

 

Hey,

Ik heb toch nog even gezocht op de redenen waarom de Kindertelefoon geen prive chats opent.

Dit is wat ze in hun topic erover hebben gezegd:

 

Hoe stuur ik een privébericht?
De Kindertelefoon heeft ervoor gekozen om het versturen van privéberichten onmogelijk te maken. Dit heeft twee hoofdredenen:
1. De reacties die je op het forum zet zijn op deze manier voor alle forumgebruikers zichtbaar, waardoor anderen met een gelijksoortig probleem ook geholpen kunnen worden door je reacties.
2. Op deze manier kan De Kindertelefoon vertrouwelijkheid garanderen, waardoor je op het forum op een veilige manier alles kunt bespreken wat je maar wil. Om die reden is het ook niet toegestaan om via het forum op zoek te gaan naar andere manieren om contactgegevens uit te wisselen.

Reageer