Nou wil ik een keer in mijn onderbroek plassen, aangezien me dat best geil lijkt. Alleen heb ik geen zin dat iemand er achter komt. Maar ik weet niet hoe ik dat onopgemerkt kan doen. Weet iemand wat ik moet doen? Is het nog niet duidelijk genoeg, stel gerust een vraag, ik probeer op elke reactie te reageren.
ehm…….. je kan het misschien op je kamer doen en als je uit je kamer gaat, het weer opruimen, als je het doet zou ik het niet in het openbaar doen of op zn minst niet met mensen die je kent, en altijd droge spullen, meenemen voor als je naar huis gaat, dit lijkt me dus echt NIET geil, het is best vies, en je huid gaat ervan irriteren en dan krijg je bultjes...
Hoi hoi,
Hoe ik het zou aanpakken is kijken of je misschien een keer een dagje alleen thuis bent.
En als je het graag wilt uitproberen zou ik onder de douche/in bad gaan staan, dan kun je je ding doen en erin plassen, en dan kun je hem daarna goed uitwassen en laten drogen en daarna kan die denk ik wel bij de gewone was als die niet te veel ruikt.
Zoiets zou ik proberen als ik jou was.
Hoop dat mijn reactie geholpen heeft.
Groetjes anoniem436
@QueenMe01xx
bedankt dat je toch even de tijd heb genomen om te reageren!
bedankt voor je reactie
bedankt voor het reageren!
Koop luiers
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.