Vraag

Hulp nodig met condooms


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

 

Omdat ik goed voorbereid wil zijn wanneer ik begin aan seks ben ik condooms aan het testen

Ik ben er dus achter gekomen dat ik problemen heb met het omdoen van een condoom

Ik kan het het condoom op een gegeven moment niet meer verder afrollen vanwege m'n voorhuid

Hebben jullie hier misschien ervaring mee en tips?

Ik heb condooms van Kruidvat en Durex gebruikt

Die van Durex waren iets beter, maar ik liep toch tegen hetzelfde probleem aan

~~Indirect 


14 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Kan je precies uit leggen wat het probleem is met de condoom en je voorhuid?

Ehh, ik zal het even beter proberen te beschrijven

Als ik de condoom afrol voorbij de eikel en dan verder wil gaan, dan voorkomt de voorhuid dat de condoom verder gaat

Het wordt dan gestopt door de huid die zich een beetje ophoopt als je de eikel bloot legt

Het lijkt niet echt uit te maken of ik de voorhuid helemaal naar achter trek voordat ik de condoom omdoe of ik de voorhuid juist naar voren haal

Is dat iets beter?

Hey,

Ik weet niet of dit helpt , maar kijk is deze linkjes.

 

 

Hopelijk helpt dit!  En succes ermee!

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Indirect9,

 

dat vind ik nou best slim van jou, wel jammer dat je tegen een probleempje aan loopt. Maar ja, daarom deed je ook dat testje, dus alsnog slim :relaxed:

 

Ik heb zitten denken wat er aan de hand zou kunnen zijn en ik kan er natuurlijk naast zitten, maar zou het kunnen dat je de condoom verkeerd om afrolt? Dat ie dus soort van binnenste buiten zit?

Ik bedoel dat heb ik ook wel eens gehad en dan kun je 'm wel over je piemel doen, maar na een klein stukje rolt die niet meer verder. Bij mij zat ie toen ‘verkeerd om’. Omdat die nog niet echt afgerold is kon ik 'm weer eraf halen en dan binnenste buiten doen en dan opnieuw erover doen en toen lukte het wel.

Maar eigenlijk is dat niet slim, want stel dat je al geil bent en je doet die condoom verkeerd om aan en je draait 'm dan om en doet het goed aan, dan kan het zijn dat er ondertussen al zaadcellen aan de buitenkant op zitten. Dat kan als je daarvoor al klaar bent gekomen door bijvoorbeeld aftrekken of pijpen en dat jullie (jij en een meisje bvb) nog geil zijn en gelijk door willen gaan met neuken. en dus een condoom gebruiken. Dan kunnen er zaadcellen in het voorvocht zitten  en dus op de buitenkant van het condoom terecht zijn gekomen. Als je tussendoor nog geplast hebt is de kans dat er nog zaadcellen in je piemel zaten wel heel erg klein, maar toch. Better safe than sorry.

 

ik val op jongens dus ik hoef niet bang te zijn om een andere jongen zwanger te maken. Wel moet ik natuurlijk opletten voor SOA's. 

 

Dus, als je een condoom verkeerd om aan doet en je draait hem daarna om en je wilt gaan neuken NIET DOEN. Als je gewoon wil experimenteren met hoe je een condoom aan moet doen en gewoon wil aftrekken ofzo, dan hoef je niet gelijk een nieuwe te gebruiken.

 

Wat een verhaal en misschien heb je 'm helemaal niet verkeerd om gedaan, maar wat er dan wel aan de hand zou kunnen zijn, dat zou ik zo niet weten.

Of is het zo dat je 'm wel goed omdoet en het eerste stukje gaat goed, maar dan blijft ie steken omdat je voorhuid soort van over het randje van de condoom gaat en dan soort van dubbel zit en dat afrollen daardoor niet mogelijk is. Eigenlijk jouw verhaal daar meer op zie ik als ik het nog eens terug lees. Dat zou volgens mij ook nog kunnen. Misschien ga ik 't straks wel ff proberen of ik wacht ff op je antwoord of het zo is gegaan bij jou.

Wat je dan zou kunnen doen is toch je voorhuid omhoog en er dan eerst voor zorgen dat de condoom een eindje voorbij je eikel al afgerold is en dan is het niet erg als met het verder afrollen je voorhuid ook verder naar beneden onder je eikel gaat. Volgens mij moet dat lukken.

 

Probeer maar ff, als je wilt natuurlijk.

 

Hierboven heb je al linkjes van @Gebruiker c , dus mijne zijn miss too much, maar bij mijne staat ook nog een stukje tekst, misschien dat je het niks toevoegt, maar het kan ook geen kwaad als ik ze hier neerzet.

 

https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms

en

https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms/instructie-condoom-omdoen

 

 

Hopelijk kom je er achter wat er mis ging. Ben we benieuwd, dus update is altijd wel leuk. Dan weet iedereen wat er kan gebeuren en hoe je het op kunt lossen.

 

Groetjes,

M&M's

 

Misschien idd binnenste buiten maar het kan ook zijn dat je een verkeerde maat hebt. Bij condoommaten gaat het niet zozeer om de lengte maar om de diameter. Misschien lukt het wel met een bredere condoom zegmaar. Wat misschien ook nog kan helpen is om een klein beetje glijmiddel/speeksel/enz. op het randje van je eikel te doen. Misschien dat ie er dan makkelijker overheen gaat.

 

Heb er zelf natuurlijk geen ervaring mee maar misschien heb je hier wat aan.

 

Groetjess

Ik heb de condoom wel met de juiste kant om gebruikt

Ik was er voorheen al achter gekomen dat het andersom niet goed gaat, maar dat is nu het probleem niet

De videos zijn natuurlijk erg leuk, maar die komkommer heeft natuurlijk geen voorhuid, toch bedankt

Dat geldt ook voor dat banaantje

Ik zal je tips wel even volgen M Ms en laten weten of het werkt

 

Wel erg flauw dat er nergens iets wordt gezegd wordt over de voorhuid terwijl de meesten die gewoon hebben

Ehhh even een kleine update

Ik had eerder via een of ander website volgens hen de juiste condoom opgezocht

Ik had al Kruidvat huismerk en durex classic gebruikt maar die werkten niet echt

De site gaf my size 60 ofzo aan en die heb ik zojuist geprobeert

Die past wel dus ik denk dat dat de juiste is?

Ik weet nou niet of deze dan misschien te groot is ofzo maar ik kon hem nu direct afrollen zonder probleem

Hey,

Als ie goed zit is het goed toch?

Of valt hij er van af?  Als dat zo is is dat niet goed. Als hij goed zit is het goed.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +3

Ik ken een site waar je condooms veilig kan kopen met verschillende diamter maten. Maar op die site is er gelijk een maattabel waar je je piemel op kan zetten en je breedte ziet. Daarna krijg je de optie om jouw maat te kiezen en de condoom uit te kiezen en kopen.

Meetjepenis.nu is de site. Het is veilig.

Hi Indirect9,

 

Ik had eerder via een of ander website volgens hen de juiste condoom opgezocht

De site gaf my size 60 

Die past wel dus ik denk dat dat de juiste is?

Ik weet nou niet of deze dan misschien te groot is ofzo maar ik kon hem nu direct afrollen zonder probleem

als je piemelomtrek 12-13 cm is, dan adviseren ze maat 60

als je piemelomtrek 13-14 cm is dan adviseren ze maat 64

en als je piemelomtrek meer dan 14 cm is dan adviseren ze maat 69

 

dus je kunt ff meten hoeveel jouw piemelomtrek is en dan weet je het.

 

Wel lekker dat ie nou wel afrolde. Dan zal die andere wel te klein zijn geweest en zo'n opgerolde condoom is niet zo rekbaar (dat hele opgerolde randje bedoel ik dan)  en als je piemel daar net wat dikker is, loopt ie vast met afrollen….

 

Nou ja, ik lees het wel weer.

 

Groetjes,

M&M's

De omtrek is 14,5 cm en die van my size 60 rolde wel af

Heb ik dan toch wel de juiste?

Of moet ik nu die 69 kopen?

Hi Indirect9,

 

uhm, nou dat hoeft niet pers se. Het is ook een beetje hoe je zelf vindt dat ie zit. Net als met broeken, de één vindt een beetje strakker lekkerder en de ander een iets lossere. Alhoewel te los moet een condoom sws niet zitten, want anders heb je sneller kans dat ie afgaat tijdens de seks en ja, je wilt er achteraf niet achter komen dat je bent klaar gekomen terwijl de condoom al van je piemel was gegleden… Te strak is ook niet goed, want dan heb je meer kans op dat ie scheurt.

 

Onze piemels (van twin en mij) zijn 15 cm omtrek en wij hebben meestal 64 en die vinden we ook wel lekker zitten. Bovendien is die dan ook niet gelijk goed voor onze ouder broer, die een iets dunnere piemel heeft. Mama koopt voor ons altijd condooms en zo hoeft ze niet allemaal verschillende maten te kopen. Ze heeft ook nog wel de normale zeg maar, van 56 geloof ik, want soms pakt onze zus ook condooms en ik weet niet hoe groot die piemels zijn van de jongens waar ze wel eens mee sekst of voor ons jongere broertje. Volgens mij heeft ie nog geen seks, maar ja die moet ook soms wel een beetje experimenteren hoe dat werkt om een condoom over zijn piemel te doen.

ik zou ff kijken hoe die bevalt en anders kun je altijd nog een keertje een grotere nemen om te vergelijken.

 

Groetjes,

M&M's

Ik ga de 64 en 69 ook uitproberen om te kijken hoe die zitten

Reageer