huisarts

  • 12 March 2021
  • 6 reacties
  • 1067 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen ik moest gisteren naar de huisarts vanwege dat mijn penis en ballen veel groter zijn dan gemiddeld ik ben 16 en het is slap 17/18 en stijf 21/22 cm alleen er was een stagiaire bij en blijkbaar moest zei even kijken of mijn penis wel goed was en die was iets van 20 ofzo ik kreeg toen een stijve en toen begon ze te giechelen de huisarts was toen even weg en toen begon ze mijn penis een beetje te strelen ik vond dit best wel raar en ik moet volgende week weer terugkomen mischien voor groeiremmers en wat als ik haar weer zie ??


6 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Dan zie je haar weer? Miss even zeggen dat je het raar vindt?

-Onnodige quote verwijderd-

Ja oké want het was wel raar en die huisarts betrapte haar en toen stopte ze en zei ze tegen die huisarts alles is goed hoor maar vgm het ze me anders echt afgetrokken 

Ik zou gewoon trots zijn op je pik van 22 cm.

Laten zul je er veel plezier van hebben. Zoals de dokter die er niet vanaf kan blijven

Hoi @Hallotjes13577

@Anaal talent  praat poep.

Dit is zeker niet de bedoeling! als je volgende week gaat zal ik dit met de huisarts bespreken wanneer de stagiare er niet bij is. Als jij het gevoel hebt dat ze jou aan het strelen was, dan is dat zeker niet goed. Ik zou het zowiezo melden, want wat kan ze wel niet doen met andere mensen, of jonge kinderen? Het is voor iedereens welzijn dat je dit zo snel mogenlijk bespreekt met de huisarts.

Veel succes!

@ItzzJustme ik praat geen poep op een pik van 22cm kun je als jongen gewoon trots zijn.

Waar jij het over hebt dat de assistente niet aan zijn pik had moeten zitten heb je gelijk maar dat staat los van mijn mijn reactie 

@ItzzJustme ik praat geen poep op een pik van 22cm kun je als jongen gewoon trots zijn.

Waar jij het over hebt dat de assistente niet aan zijn pik had moeten zitten heb je gelijk maar dat staat los van mijn mijn reactie 

Ik ben er ook wel trots op alleen ik vond wat ze deed niet echt fijn dus dat zal ik tegen haar of die vrouw zeggen kijk ben gwn hetero en tuurlijk voelde het wel fijn alleen niet echt in de setting naakt in een kamer bij de huisarts 😂

Reageer