Vraag

Hormonen

  • 28 May 2019
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hye

ik ben een 3,5 maand geleden besneden en ik weet niet of het in men hoofd zit maar ik lijk sinds dien meer last te hebben van aantrekking tot meisjes ben zelf 15 ik heb het vaak het gevoel dat ik sex wil maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik daar niet klaar voor ben weet er soms iemand hoe ik mijn hormonen kan onderdrukken en hoe ik dat wegsteek voor anderen

1 reactie

Hey!

Een besnijdenis verandert niets aan ej hormoonhuishouden, ik denk dus niet dat het daar iets mee te maken heeft. Die besnijdenis gebeurde misschien toevallig nu, in de puberteit, wanneer dat er sowieso aan zat te komen dat je meer aantrekking zou gaan krijgen.

Ik denk dat er inderdaad veel jongeren zijn die ergens wel een verlangen naar seks voelen, maar ook van zichzelf weten dat ze er nog niet klaar voor zijn, knap dat je dat voor jezelf zo goed weet.

Aan de ene kant is het heel normaal om er mee bezig te zijn en is er niets fout aan. Ik kan wel begrijpen dat het je soms behoorlijk in de weg zit.
Je kunt het beste misschien wat meer afleiding zoeken, zodat je er niet zo vaak meer mee bezig bent?

Groetjes
Lot

Reageer