homo omdat ik iets met jongen wil doen?

  • 17 October 2019
  • 5 reacties
  • 407 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 2 reacties

Ik zou raag iets met een jongen willen doen


5 reacties

Hoi

 

Dat je ernaar verlangt om wat met een leeftijdsgenoot te doen, is vrij normaal voor een tiener. Heb je iemand in gedachten waarmee je graag zou experimenteren? Met behulp van duidelijke afspraken en de nodige bescherming zou dat een fijne ervaring kunnen worden. 

 

Groetjes

Kenshin

Hoi

Ik heb dat ook.

 

Reactie aangepast nav Forumregel 7: dating is niet toegestaan.

Badge

Ik ben 13 ik wil ook wel wat doen

 

reactie aangepast nav forumregel 7: dating is niet toegestaan.

Beste Dck

Als je iets met een jongen wilt doen dat betekent niet meteen dat je homo bent maar dan ben je BISCHIERIG dus dat je nieuwsgierig bent en wilt expirimenteren met een jongen, dus je bent geen homo als je iets sexueels met een jongen wilt doen. 

Ik zou ook graag iets met een jongen doen .  Ik weet ook dat er sommige kinderen die  gay zijn wat sommige zitten elke keer aan mij. En we praten over seks. Dat vinden we heel normaal. Eigenlijk hebben we een groepje op onze schooldag we er over praten. Ik ben ook niet bang om te zeggen of ik een relatie met hem wil. Of om het op school te zeggen. Ook al zullen vele kinderen mij niet accepteren. Ik ga over een paar maanden naar de middelbare school misschien vind ik daar wel een leuke jongen. In de winkel zag ik ook een leuke jongen. Dus nog lang zoeken!

 

Groetjes, Chikanso

Reageer