Homo

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,ik ben 12 en ik denk dat ik homo/bi ben maar wat het is ik zie bijna niemand van mijn leeftijd die dezelfde leeftijd is een ook homo/bi en ik wil gewoon met iemand in contact komen die ook homo is van mijn leeftijd en daar dan gewoon mee chatten

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Rups,

Wat goed dat je hier een bericht plaatst om anderen van je leeftijd te vinden die homo/ bi zijn. We snappen dat je graag met andere jongeren in contact komt. Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan. Dit kun je ook teruglezen in regel
6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

Je mag hier natuurlijk wel om tips vragen om anderen jongeren te ontmoeten.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon
Hallo hester, ik kom uit België want swdl reageert nooit en hier zitten er veel kinderen uit nederland dus

Onnodige quotes verwijderd
I dacht precies hetzelfde maar ik ben dus niet de enige ! ik ben ook 12 en gay ik wil wel met je chatten als je wilt?
Badge +1
Ben 15 en bi dus niet zo vreemd ik ben zelf een transseksueel meisje wat ik denk voor veel pas raar is maar je moet trots zijn en niet kijken naar wat andere denken voel je je homo is dat zo zoals je ziet lijk ik op een meisje en laat ze lachen ik geef daar geen flikker om want ik ben gelukkig met wie en wat ik ben + lachen met andere is niet lief ik heb een bi seksueel vriendinnetje dus moet me niet schamen enkel uit de kast komen van kijk ik ben anders is het lastigste

Reageer