Skip to main content

hoi ik ben nieuw op deze forum wat weetjes en vragen over mij

• December 15, 2025
  • 9 reacties
  • 450 Bekeken

Kawiigoth
Forum|alt.badge.img

Hai ik ben kawiigoth ik ben een meisje en hou van zwart 🖤 ik ben  B-seksueel nog niet uit de kastgekomen en soms een beetje onzeker  ik ben dan ook heel blij met de boeken en serie van heartstopper die helpen mij  ik vraag jullie steun ook een beetje omdat het niet Altijd even makkelijk is dus alvast bedankt liefst kawiigoth

9 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 15, 2025

Hoi ​@Kawiigoth  welkom wat leuk dat je er bent!!

Kawiigoth
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

Willen jullie wat nog meer weetjes over mij ja of nee ik heb zelf nog een vraag  lekkere  tips voor vingeren zonder douche of tandenborstel die kom je namelijk altijd tegen maar goed 😊 groetjes kawiigoth 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon naar aanleiding van forumregel 5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 16, 2025

Hey ! Welkom hier ! Fijn dat je erbij bent, praat mee over van alles zou ik zeggen,  kijk welke topics je aanspreken en hoe je kunt helpen of zelf adviezen en tips kunt vinden! 

Liefs Tover xxx

• December 16, 2025

Hallo welkom

Ik ben ook nieuw hier

Kawiigoth
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

Bedankt voor de suport is hier iemand nog meer B-seksueel of ben ik de enige en me tweede vraag is wie is hier nog meer de enige die durft te mastruberen mij vrienden durven het allemaal niet en praten het liefst er ook niet over en met mij ouders is ongemakkelijk daarom is het forum echt een redder voor mij

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 16, 2025

Hoi ​@Kawiigoth alles is hier bespreekbaar dus goed dat je je vragen stelt. Ik ben ook biseksueel en ik masturbeerde vroeger vaak nu niet zo meer… af en toe en dat is dan extra speciaal. Als je nog meer dingen wilt weten kan je ook zoeken, dat doe ik ook regelmatig. Vaak kom je wel een soortgelijk topic tegen 

maar als je vragen hebt stel ze gerust of iets dat je kwijt wilt. Hier kan je over ALLES praten

liefs katjatja

Kawiigoth
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 17, 2025

Hoi ​@Kawiigoth alles is hier bespreekbaar dus goed dat je je vragen stelt. Ik ben ook biseksueel en ik masturbeerde vroeger vaak nu niet zo meer… af en toe en dat is dan extra speciaal. Als je nog meer dingen wilt weten kan je ook zoeken, dat doe ik ook regelmatig. Vaak kom je wel een soortgelijk topic tegen 

maar als je vragen hebt stel ze gerust of iets dat je kwijt wilt. Hier kan je over ALLES praten

liefs katjatja

Dankje dat is echt heel lief 

• December 18, 2025

Bedankt voor de suport is hier iemand nog meer B-seksueel of ben ik de enige en me tweede vraag is wie is hier nog meer de enige die durft te mastruberen mij vrienden durven het allemaal niet en praten het liefst er ook niet over en met mij ouders is ongemakkelijk daarom is het forum echt een redder voor mij

Hallo ​@Kawiigoth  welkom je kunt hier idd veel vragen en antwoorden vinden. Zelf ben ik ook bi en een jongen. Ik masturbeer ook vaker en het liefst ergens buiten. Ik praat er ook echt niet met iedereen over maar wel regelmatig met beste vrienden en bepaalde dingen kan ik ook aan m’n ouders of oudere broer kwijt. Maar dat is idd in elk gezin anders

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 15, 2026

Welkom hier!!!(ik ben ook net nieuw)