Skip to main content
Vraag

Hoevaak kunnen jullie klaarkomen?

• August 27, 2025
  • 7 reacties
  • 821 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik kan zo'n 3-4x klaarkomen vaak. Maar de eerste keer is wel het heftigste en daarna wordt het altijd minder. Hebben meer dit?

En hoe ervaren jongens het? Ik heb gelezen dat hun vaak maar 1x kunnen klaarkomen en dan even tijd nodig hebben om te herstellen. 

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 27, 2025

Ik kom steeds in reeksen van 2 klaar.  Het tweede volgt meteen op het eerste, dan duurt het een voor ik 3 en 4 krijg en zo verder.  Bij vrijen kom ik dan 4 à 6 keer klaar, bij masturberen 4 keer, soms 2.  Ik kom best snel klaar: als ik er echt opgewonden aan begin, heb ik na een paar minuten al de eerste keer prijs.

• August 27, 2025

Dat verschilt natuurlijk voor meisjes en jongens.
Ik heb ook wel 2x snel achter elkaar kunnen komen. Toen was mijn lul niet slap geworden en rukte ik gewoon door voor nummer 2, maar dat gebeurt mij zelden.
Ik kan best meerdere keren op een dag komen, ook met sperma, maar als ik aftrek en kom dan geeft dat zo'n voldaan gevoel dat ik niet direct nog eens trek. je hebt dan geen zin meer. 
Met mijn ex-vriendin bleef ik wel geil en heb ik ook wel drie keer kunnen spuiten. 
Dus het hangt af van hoe geil ik ben en of ik sex heb met een meisje.

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • August 27, 2025

Ik kan 2 keer klaar komen als ik wil maar ik mastubeer om de 2 of 3 dagen dat ik meer klaar kom 

Ik heb ook ooit zoveel klaargekomen  dat ik op mijn haar heb gespoten 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 27, 2025

Als ik zelf doe 2 tot 3 keer als me vriendin het doet kan ik tot 7 keer komen maar daarna ben ik uitgeteld 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 27, 2025

Op een dag meerdere keren maar er moet wel minimaal even 15 minuten tussen zitten

• August 28, 2025

@Wolf  1x per dag (wel droog dan) en als ik klaar gekomen ben krijg ik hem uren daarna niet eens meer stijf

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 29, 2025

Ik heb al 2 keer gedaan met wat tijd tussen, maar idd vaak gewoon 1 keer