Hoer

  • 25 April 2019
  • 5 reacties
  • 1290 Bekeken

Badge
Hi👋🏻

Ik heb heb een jongen op instagram ontmoet, 2 maanden geleden. We hebben Snapchat uitgewisseld. Hij begon over geilen, ik zei dat hij dat moest verdienen. Hij stelde geld voor. Sinds dien stuur ik hem naaktfoto’s en video’s waarin ik een tandenborstel in mijn vagina stop en vinger. Ik vind het niet leuk ofz, maar ik wil ook niet stoppen. Ik heb het geld nodig. Maar ik ben ook pas 13. Wat moet ik doen?

5 reacties

Ondanks het feit dat je het geld nodig meent te hebben is het toch beter om te stoppen.
Die naakfoto's zijn al niet het beste idee, naast het feit dat je een minderjarige bent, en er geld voor vragen maakt de praktijk niet legaler.

Kun je misschien een bijbaan nemen, als geld zo belangrijk is?
Haii, ik zou echt stoppen met foto's sturen, want het kan heel gevaarlijk zijn en zeker als je hoofd erop staat. En je zegt al dat je het niet leuk vind. Ik zou zeggen tegen hem dat je het niet meer wil en als hij je dan gaat chanteren ga dan naar de politie. en zoals @MensPersoon al zei neem anders een bijbaan als je het geld echt nodig hebt.

Kusjes😘
Reputatie 2
Badge +3
Zoals de anderen al zeggen is het beter om te stoppen je zou op je dertiende folders ophalen en bij mensen in de brievenbussen doen daar krijg je ook een beetje geld voor

groetjes Anoniem2006
Ik sluit me helemaal aan bij de anderen. Nu is het misschien lekker makkelijk geld verdienen (wat krijg je eigenlijk ?) , maar dat geld is ook weer gauw op , en later zou je er dan verschrikkelijk spijt van kunnen krijgen. Dat je vroeger bepaalde dingen gedaan hebt , zoals inderdaad de hoer spelen.
Je hoort ook zoveel verhalen van dergelijke filmpjes die op internet verspreid worden door exen, of je hoort verhalen over pedos die meisjes overhalen om dergelijke filmpjes te sturen. En als die gozer je gewoon een leuke jongen lijkt, weet je nog steeds niet of hij die filmpjes aan zijn vrienden toont, gewoon om stoer te doen. En als een filmpje eenmaal op internet circuleert kan die jaren laten zomaar weer ergens opduiken.

Dus inderdaad stoppen hiermee, en zoek een andere inkomstenbron.
Ik sluit me helemaal aan bij @maus

Het is nooit goed om je lichaam te verkopen voor een paar tientjes.. Als ik jou was zou ik die jongen uitleggen waarom je ermee stopt en als die dat niet accepteerde kan jr hem nog altijd blokkeren

Groetjes, Mij (^~^)

Reageer