Hoe zoek je iemand die seks wil?

  • 26 April 2021
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Badge

ik zoek al heel lang seks met een meisje van mijn leeftijd maar ik kan gewoon niemand vinden die wil…

heeft iemand tips?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ten eerste wat is je leeftijd? (hoef niet te beantwoorden) want kijk als het jonger dan 15/16 is raad ik het het af om te doen. ik vind dat persoonlijk echt wat te jong. Ook al moet iedereen het uiteindelijk zelf weten. 

Het ding is van hoe zoek je er naar? ik heb eventueel wel ideeën hoe maarja. Lastig. 

Badge

Wacht gewoon nog even. Zoek een leuke vriendin die je vertrouwt en dan komt het vanzelf een keer. Waarom zou je het perse willen? Om het te hebben gehad? Om stoer te kunnen doen tegenover je vrienden?

Badge

onnodige quote verwijderd KT

nee niet om stoer te doen ofzo maar wil al een poos de verleiding is gewoon te groot geworden

Badge

Ten eerste wat is je leeftijd? (hoef niet te beantwoorden) want kijk als het jonger dan 15/16 is raad ik het het af om te doen. ik vind dat persoonlijk echt wat te jong. Ook al moet iedereen het uiteindelijk zelf weten. 

Het ding is van hoe zoek je er naar? ik heb eventueel wel ideeën hoe maarja. Lastig. 

ik ben bijna 16 maar wat zijn jou ideeën? 

Reageer