Skip to main content
Vraag

Hoe zoek je iemand die ook geil is?

• August 4, 2025
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 16 en ben al ontmaagd en heb lang een vriendin gehad. Maar nu wil ik graag gewoon chatten en geil komen met iemand maar vind zo iemand niet weten jullie hoe ik zo een persoon vind?

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hoi ​@SnoepM.

Dank je voor je openheid. Het is heel normaal dat je op jouw leeftijd nieuwsgierig bent naar seksualiteit en contact zoekt met anderen. Maar het is ook belangrijk om dat op een veilige en respectvolle manier te doen.

Als je behoefte hebt aan intiem of seksueel contact via chat, dan is het goed om te weten dat dit iets is waar wederzijdse toestemming en volwassenheid voor nodig zijn. Veel platforms hebben regels rond leeftijd en toestemming, en het is belangrijk om die te respecteren, niet alleen om jezelf te beschermen, maar ook anderen.

In plaats van meteen te zoeken naar seksuele chats, kun je misschien beginnen met gewoon contact maken met mensen via veilige en leeftijdsgerichte platforms. Denk aan fora, community’s of apps waar je mensen van jouw leeftijd kunt leren kennen die dezelfde interesses delen (zonder dat het meteen seksueel hoeft te zijn). Echte connectie komt vaak vanzelf als je met iemand op een leuke, respectvolle manier omgaat.

Als je het gevoel hebt dat je overloopt van gevoelens of je ergens mee zit, dan kan praten met iemand die je vertrouwt (vriend, familielid, of een professionele hulpverlener) ook opluchten. Je hoeft het niet allemaal alleen te snappen of op te lossen.

xx liefs Wolf 🐺

• August 5, 2025

@SnoepM.  Ik weet niet of je dat met een jongen of meisje wil doen. Jongens zijn daar denk ik wat ‘makkelijker’ in.  Misschien iemand van school of sport.  Of maak een account aan op snap die misschien wat ‘seksueel’ is/overkomt

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 5, 2025

Een meisje