Vraag

hoe zijn jullie uit de kast gekomen?

  • 10 February 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, daar ben ik weer. Ik ben dus een 13 jarige jongen en ik ben bi. Ik ben nog voor niemand uit de kast. Maar ik wil dit wel binnenkort doen voor een goede vriend en mn zus. Maar ik wou eigenlijk weten op welke manier zijn jullie uit de kast gekomen of heb je tips?

Alvast bedankt voor het beantwoorden!!

XX ikbencool4


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy, ik hoop dat ik je goed kan helpen aangezien ik precies hetzelfde probleem had. 

 

Uit de kast komen is een best speciaal iets dus doe het ook niet zomaar. Neem er de tijd voor en laat diegene weten dat dit iets is waar je al lang mee zit. Ze zullen waarschijnlijk vragen stellen, beantwoord die dan eerlijk. Stel je even helemaal open. Gelukkig leven we in 2020 en hebben veel mensen er begrip voor.

 

Ik hoop dat dit nuttig was

T-Town
 

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy, ik hoop dat ik je goed kan helpen aangezien ik precies hetzelfde probleem had. 

 

Uit de kast komen is een best speciaal iets dus doe het ook niet zomaar. Neem er de tijd voor en laat diegene weten dat dit iets is waar je al lang mee zit. Ze zullen waarschijnlijk vragen stellen, beantwoord die dan eerlijk. Stel je even helemaal open. Gelukkig leven we in 2020 en hebben veel mensen er begrip voor.

 

Ik hoop dat dit nuttig was

T-Town
 

Thx voor me reactie, ik weet nu beter wat ik moet doen. Ik heb al een jongen ontmoet waar ik er veel over kan praten.

Reageer