Vraag

Hoe ziet sperma eruit?

  • 30 April 2021
  • 6 reacties
  • 539 Bekeken

Badge

Hoi iedereen

Ik trek bijna iedere dag af. Maar ik krijg voor mijn gevoel nooit sperma. Wel komt er een soort wit spul, maar dat blijft dan op mijn eikel zitten. Weet iemand hoe ik echt goede sperma krijg?

(Ik kom wel voor mijn gevoel klaar)


6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

@Sexyboy is het ook een beetje doorzichtig spul

Badge

nee. een soort wit poeder dat aan elkaar is geplakt (soort klontjes)

 

Reputatie 2
Badge +3

Als dat het geval is is het voorvocht dan produceer je wel een beetje sperma maar nog niet genoeg dus ben je nog iets te jong dus nog even wachten sexyboy

Gr 

Zaxy

Reputatie 2
Badge +3

Hmmm dat is wel raar ik ga even voor je kijken

Reputatie 2
Badge +3

( Ook van google)  de naam is smegmaMeestal merkt men het niet, omdat er niet onder de voorhuid wordt gekeken. Gaat het eenmaal ruiken dan zal men de voorhuid opstropen om te ontdekken dat de witte aanslag er in grote hoeveelheid aanwezig is. Het kan er stroperig uitzien, maar kan wegens beperkte vochtigheid gaan klonteren tot het kleine korreltjes vormt. Daarnaast kan het een typische melkzuurlucht geven, waardoor de persoon onfris riekt. Omdat men niet weet waardoor het wordt veroorzaakt schaamt men zich ervoor en tracht het te verbergen. Toch kan men door zelfstandig te handelen smegma verhelpen om zo erger te voorkomen.

Reputatie 2
Badge +3

De behandeling is en dat gewoon schoonhouden voldoende is, werkt geruststellend.Smegma laat zich gemakkelijk wegwassen, zo niet dan doet een beetje olie op een wattenstokje wonderen. Hygiëneadviezen zijn dus het belangrijkst

Gr zaxy 

En trouwens ik denk dat je misschien een beetje te jong bent voor sperma als je al 16 bent moet je wel naar de dokter

Reageer