Skip to main content

Hi, 

ik ben niet onzeker over mijn lul ofzo maar wil weten of ik gewoon er 1 heb zoals andere:

paar vragen

leeftijd

geaardheid

 

 

lengte slap en stijf

ballen omtrek.

hoeveel schaamhaar en welke kleur?

zouden jullie dit asjeblieft willen invullen en dan ook nog een beetje de jouwe willen beschrijven??

 

 

groetjes!!!!!!

 

 

Lees vooral dit topic eens:

Ikzelf ben een jongen van 15 op een paar dagen na 16 jaar oud. en ik heb een pik van 19 cm stijf en 12 cm slap ,14 cm omtrek ballen van 7bij4 cm  en lekker veel zaad. dat komt omdat ik er al vroeg bij was. Ik was op mijn 10de al in de puberteit. ik ben 193 cm lang.

Maar iedereen groeit op zijn eigen snelheid en denk nu maar niet dat als je niet heb wat ik heb je niet goed bent qua lul. lees vooral het topic eens dan zie je hoe normaal je bent.

 


Hey

Ik ben een jongen van net 15

Ik heb een pik van 16cm stijf en slap verschilt ie van 6-10cm aan hoe slap ie wel is. Mijn ballen zijn redelijk klein met 4 bij 3 bij 2 cm groot🫣  dus het verschilt echt heel erg per persoon en het is allemaal oke!

Wat heb jij dan?


 

1. Leeftijd: 13 Bijna 14

2. Geaardheid: Hetero

3. Lengte slap: 12cm

4. Lengte Stijf: 17cm

5. ballen omtrek: Nooit gemeten.

6. hoeveel schaamhaar: Als ik het niet scheer best veel maar ik scheer het wekelijks met een klein scheermesje volledig kaal geen haar meer over. Ook scheer ik mijn ballen. 

 

 


1. Leeftijd: 14 Bijna 15

2. Geaardheid: Hetero 95 %   5% BI

3. Lengte slap: 14cm

4. Lengte Stijf: 22cm (Antilliaan met BBC )

5. ballen omtrek:  5 cm bij 3 cm

6. hoeveel schaamhaar:  dik kroes krullend zwart schaamhaar  en buikhaar


Reageer