Skip to main content
Vraag

Hoe weet oma dat?

• May 30, 2026
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Gisteren was mijn grootmoeder s’avonds op bezoek en ze zat te praten zoals gewoonlijk en na een tijdje begon ze met mijn ouders te babbelen en ik ging op de bank liggen appen. We hebben best een grote kamer en die bank staat met de rug naar de tafel dus mischien wisten ze niet dat ik daar nog lag. 

Toen hoorde ik ineens mijn oma luid zeggen “jaaa maar dat is gewoon zo, alle jongens masturberen, ik kan het weten want ik heb vier zoons grootgebracht” 

Ik was een beetje in shock want ik wist niet waar dat nou vandaankwam, hadden ze het over mij of over algemene dingen, al kan ik niet bedenken waarom ze over rukken praten aan tafel terwijl ze een taartje eten!  

Dus ik vraag me af: hoe weet mijn grootmoeder dan eig dat jongens aftrekken? Heeft ze die vroeger betrapt of wat. En 1 van die 4 zonen is dus wel mijn vader hé!

ik ben dan uit de sofa gegleden en over de grond gekropen om de kamer uit te komen zonder op te vallen (hoop ik)

Maar hoe weet ze dat dan? En dan nog van alle 4

(en ik vind het dus wel een coole oma 😎)

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

charles, weet niet of jij al met je piemel speelt en of er dan sperma uitkomt, maar anders heb je misschien geknoeid en heeft je moeder of vader dat gezien. maar zover ik hier op het forum lees spelen veel jongens met hun piemel tot ze klaarkomen en er sperma uitkomt. dus niks mis mee, wees blij dat je oma er gewoon over praat vaak is dat wel anders want niemand durft erover te praten terwijl ik vind dat het normaal is.

Yusa
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 30, 2026

Misschien weet ze het omdat het gewoon normaal en misschien vanzelfsprekend is?