Vraag

hoe weet je of iemand gay is?

  • 22 December 2019
  • 9 reacties
  • 2541 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen en gay, ik ben verliefd op een jongen alleen ik weet niet of hij ook op jongens valt. Ook heb ik het gevoel dat ik alleen op hetero jongens val. heeft iemand dit ook en heeft diegene tips om te weten of iemand gay is?


9 reacties

soms kan je het zien aan de manier waarop ze praten, soms zie je het ook aan de manier hoe ze kleden, maar het kan ook zijn dat diegene bijv bijna alleen maar meiden vrienden heeft en anders zou ik het op 1 of andere manier proberen te vragen

Hallo jesse123 :)

Je kunt dat nooit echt weten zonder het te vragen dus ga er gewoon voor en vraag het aan die jongen of hij gay is.

-Dr8gon99

Meestal aan het gedrag want een homo gedraagt zich meestal zeer vrouwelijk en bij meisjes weer wat lastig omdat deze zich niet altijd mannelijk gedragen toch kun je zien aan hun omgang dat ze homoseksueel zijn bv een jongen zal zich open stellen meer voor jongens dan voor meiden terwijl lesbiennes dat doen voor meiden ook zullen ze beter omgaan met iemand die hetzelfde geslacht heeft 

Hallo jesse123 :)

Je kunt dat nooit echt weten zonder het te vragen dus ga er gewoon voor en vraag het aan die jongen of hij gay is.

-Dr8gon99

Ja als je dat doet dan weet je 100% zeker dat hij “nee” gaat zeggen want wie gaat er nou zeggen dat je gay is? Dus ik zou er subtiel over beginnen of grapjes maken over bijvoorbeeld neuken of gewoon over gay zijn en kijken of hij dat grappig vind of dat hij juist wat stiller wordt of je kan vragen of hij ooit een vriendin heeft gehad of of hij op iemand een crush heeft bijvoorbeeld? 
 

nouja kijk maar! Succes en ik hoop dat t wat wordt!

dat kun je niet aan iemand zien helaas, anders zou het wel heel makkelijk zijn. het allerbelangrijkste wat je moet doen is het niet direct aan iemand vragen omdat dat iemand onder heel veel druk en stress zet and daar kun je anxiety van krijgen. ook niet met andere mensen het over die persoon hebben, want dan komt er een rumeur en dan kan iemand echt depressief worden. als je het ergens aan kan zien dan zou het social media zijn, je moet kijken welke personen die gene volgt, en wat voor dingen hij liked.

Heyo,

Anxiety vind ik nogal ver gaan. Maar ik snap wat je bedoeld. Je zou het inderdaad niet bij elke jongen kunnen zien of die hetero, bi of homo is. Ja de houding en hoe jongens praten kan een manier zijn dat hij homo is. Maar dat is zeker niet bij iedereen.

Mijn broer die ik niet veel ziet, omdat die bij me ouders woont en ik niet meer is ook homo. Dat heeft die is laten weten. Maar je zou het niet zeggen. Hij praat niet raar, heeft ook geen houdingen. Enigste punt dat je kan zien dat die niet op meisjes  valt is dat als er een leuk meisje rondloopt die echt heel mooi is, dat hij totaal geen kick geeft. 

 

Terwijl als er een leuke jongen aankomt hij wel meteen op kijkt. Weetje. Ik ben zelf niet homoseksueel,  maar kan wel de schoonheid bij jongens zien. Ik zie wel wanneer een jongen er goed uitziet. Dus ik kan wel mee praten met hem over een jongen, maar we zien het beiden uiteindelijk op een andere manier.  Hij waarschijnlijk verliefd, misschien wel seksueel. En ik alleen schoonheid. Klinkt dat logisch? Idk.

Dus het enigste wat je kan doen is met diegene gaan praten, zoals boyNL2005 soms een grapje over homoseksualiteit,  wel een leuk grapje niet een negatief. Zie jij bijv. Een leuke jongen die er knap uitziet dan kan je is zeggen van zo die ziet er goed uit. Dan kan je zien hoe hij daarop reageert. En zo kan je steeds verder gaan en er meer achter komen. 

Maar zoals 4xf zegt ga niet meteen BAM er op af. Als hij het niet prettig vind, dan zet je een stapje terug. Want ga je te snel en ga je er meteen boven op, dan is er een grote kans dat hij zich volledig afsluit. Of die dan uiteindelijk wel of niet op jongens valt. 

 

See ya!

Spookyzx.

Ik denk dat het beste is om veel tijd met hem door te brengen. Kijk of hij misschien anders gedraagt. En het helpt ook om uit de kaat te komen als hij weet dat jij homo bent. 

Meestal aan het gedrag want een homo gedraagt zich meestal zeer vrouwelijk en bij meisjes weer wat lastig omdat deze zich niet altijd mannelijk gedragen toch kun je zien aan hun omgang dat ze homoseksueel zijn bv een jongen zal zich open stellen meer voor jongens dan voor meiden terwijl lesbiennes dat doen voor meiden ook zullen ze beter omgaan met iemand die hetzelfde geslacht heeft 

Sorry maar dit is heel erg stereotypen. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. 

Effe mensen als je denkt dat een homo alleen met gliter te maken heeft dat hoef ECHT niet te zijn. Want wat jullie nu doen is stereotypen.  

Reageer