Vraag

hoe weet ik welke seksualiteit ik heb?

  • 26 January 2021
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik denk dat ik omniseksueel ben, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand me helpen? 

Uitleg omniseksueel: Omniseksueel betekent dat je panseksueel of biseksueel bent, maar wel een voorkeur hebt.

In mijn geval heb ik een voorkeur voor jongens, maar ik weet zeker dat ik niet hetero ben. Ik heb al meerdere crushes op meisjes gehad.

Ik ben een 12 jarig meisje en helemaal in de war. Ik snap het even allemaal niet meer.

Hoe weet ik wie ik nou echt ben?

Hoe kom ik uit de kast naar mijn ouders?

Is het goed dat ik al 3 keer ben geswiched van seksualiteit?

Valt het op?

Vinden mensen me dan niet vies?

Ik heb nog veel meer vragen maar ja die passen hier niet op. Als je antwoord hebt op at least een vraag; VERTEL HET ME! Ik ben wanhopig.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

 

Hoe weet ik wie ik nou echt ben? Dat komt vanzelf, je hormonen zitten nu vast in de war aangezien je in de puberteit zit, dus afwachten dan maar

Hoe kom ik uit de kast naar mijn ouders? Gewoon zeggen, ze respecteren jouw beslissing vast wel

Is het goed dat ik al 3 keer ben geswiched van seksualiteit? Zoals hierboven, je hormonen zijn in de war, dus er is niks mis mee

Valt het op? Valt wat op?

Vinden mensen me dan niet vies? Nee, joh, misschien wel een beetje raar, maar de meeste mensen wennen we wel aan, nog beter….. komen door jou ook uit te kast!

 

-flopflop13 

Reageer