Vraag

hoe weet ik of ik transgender ben?

  • 20 August 2020
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Alyssa, en ik vraag mij af of ik transgender ben. Ik heb het er al met mijn ouders over gehad en we zijn naar een transgender open dag gegaan. Ik ben erg bang voor de operaties maar ben ik transgender? Ik kleed me als een jongen en wil alleen jongens kleren. Als ik vroeger speelde met mijn vriendinnen, was ik altijd een jongen en nooit een meisje. Ik voel me ook een jongen en als ik masturbeer wens ik dat ik een jongen ben. Ben ik transgender en als iemand een transgender hier is, vertel mij hoe dat jij het wist. Alvast bedankt :)


5 reacties

Ten eerste goed dat je uit de kast bent gekomen als ik jouw was zou ik wel een transgender worden want jij voelt je als een jongen en niet als een meisje alleen ik zou wel even aan je ouders toestemming vragen of hun zo'n operatie goed vinden

 

Badge

Ten eerste goed dat je uit de kast bent gekomen als ik jouw was zou ik wel een transgender worden want jij voelt je als een jongen en niet als een meisje alleen ik zou wel even aan je ouders toestemming vragen of hun zo'n operatie goed vinden

 

als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk, zie ik mezelf als jongen en kijk ik naar mijn borsten, ik heb altijd al gezegd, ik amputeer ze (ik haal ze weg)

Reputatie 4
Badge +2

Hallo!! Ja ik bedoel als jij jezelf ziet als jongen en dat van jezelf vindt en je wordt er blij van is dat het allerbelangrijkste toch? IK weet het zelf ook niet helemaal zeker maar ik word er echt heel boos en verdrietg van dat ik niet geboren ben als jongen enzo?ja dat

 

 

sterkte 

Badge

Hallo!! Ja ik bedoel als jij jezelf ziet als jongen en dat van jezelf vindt en je wordt er blij van is dat het allerbelangrijkste toch? IK weet het zelf ook niet helemaal zeker maar ik word er echt heel boos en verdrietg van dat ik niet geboren ben als jongen enzo?ja dat

 

 

sterkte 

Ja dat vooral ook

Reputatie 3
Badge +4

Je hoeft niet perse transgender te zijn je kan ook non-binair zijn

 

Reageer