Vraag

hoe wassen jullie je

  • 11 August 2020
  • 12 reacties
  • 478 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hé ik vroeg me af hoe jullie je wassen met of zonder washandje, en voor de jongens drogen jullie ook je eikel na het wassen 


12 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Lekker wassen onder de douche of aan de wastafel. 
 

zeker altijd goed droog maken, dit voorkomt dat je luchtjes of andere narigheid krijgt!

Zonder washandje. Verder heb ik geen voorhuid dus mn eikel is altijd wel schoon.

Reputatie 7
Badge +5

Lekker wassen onder de douche of aan de wastafel. 
 

zeker altijd goed droog maken, dit voorkomt dat je luchtjes of andere narigheid krijgt!

Mijn eikel maak ik nooit droog moet dat dan

Hallo Aubien :)

Ik was mezelf gewoon met mijn handen, ik vindt dat fijner en natuurlijker aanvoelen dan met een washandje.

-TheMightySlayer <3

Heyy

Gebruik meestal een washandje. 

Ik droog m'n eikel, weet niet wrm, is gewoonte geworden .

Groetjs

Reputatie 7
Badge +5

Ps ik was mezelf en m’n broertje ook gewoon met m’n handen

Reputatie 5
Badge +3

Mijn eikel maak ik nooit droog moet dat dan

Als je uit de douche komt droog je je lichaam toch ook af?

 

dus lekker wass en en netjes afdrogen

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb nooit last van m’n eikel gehad omdat ik het niet afdroog

Ik was mezelf met mijn handen, maar ik heb nog nooit geprobeerd mijn eikel af te drogen. Zelfs nog nooit over na gedacht, nou heb ik nooit iets met mijn eikel

 

gr. mij

Hé ik vroeg me af hoe jullie je wassen met of zonder washandjemet washandje, en voor de jongens drogen jullie ook je eikel na het wassen. Ja, maar wel voorzichtig. Mijn voorhuid is halflang dus als mijn lul slap is is mijn eikel gewoon bloot. Mijn voorhuid kan wel helemaal over mijn eikel, maar die gaat vanzelf weer terug als ik m'n pik loslaat.

groetjes

Ps ik was mezelf en m’n broertje ook gewoon met m’n handen

waarom was jij je broertje?

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Aubien, 

 

Als ik mij was doe ik dat meestal onder de douche of in het bad. Als ik klaar ben dan droog ik mij meestal af, ook mijn eikel, soms was ik die apart.

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Reageer