Skip to main content

hoe was jullie eerste keer seks?

• May 20, 2026
  • 4 reacties
  • 608 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hallo, Ik vroeg me af hoe jullie je eerste keer seks ervaarden omdat ik het nog nooit heb gedaan. Graag zou ik willen weten hoe het verliep en wat je toen hebt gedaan.

Alvast bedankt!

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 20, 2026

Ik heb dat hier al eerder gepost: onze eerste keer was technisch gezien niet zo’n succes.  Eerst deden we keurig volgens het boekje voorspel om in de juiste stemming te komen.  Ik was nog niet aan de pil, dus zouden we het met condoom doen.  Hij was echter zo opgewonden en ook nog  wel erg jong en onervaren dat hij al klaar kwam tijdens het omdoen.  We konden er wel om lachen.  Later die dag probeerden we het opnieuw en hij slaagde erin om het condoom om te doen en zijn piemel in mij te brengen maar het deed zeer bij mij, dus hij stopte.  De volgende dag lukte het wel; condoom om en naar binnen.  Een paar keer stoten en hij kwam al klaar.  Het was kort maar eigenlijk wel heel lief en mooi.  Nu houdt hij het al langer vol, maar gelukkig niet zo lang dat het saai wordt of dat je spierkrampen of schroeiplekken krijgt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2026

Grappig om te lezen

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Pieter_post 

Mijn eerste keer was vreselijk, omdat ik het niet wou en nog veel te jong was. (nu ook trouwens)😥 Hopelijk zal die van jou veel fijner worden.😊

x

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 21, 2026

Hey 

Ik was  met 14 en was wel klaar voor en  was ouder en veel meer ervaring dan ik ik was niet nat genoeg zijn grote en dikke piemel kwam er niet in een beetje maar de keer daar op wilde het wel super goed en dat was genieten voor hem en mij  soms als we Albei singel zijn doen we het nog