Vraag

Hoe vraag je iemand om seks/verkering?

  • 29 June 2020
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Er is een meisje die ik heel leuk vindt, en ik zou ook heel graag seks willen. Hoe vraag ik om die 2 dingen aan iemand?


3 reacties

Nou om het allebei meteen tegelijkertijd te vragen gaat wel een beetje heel erg snel.

Laten we eerst beginnen met de verkering.  Denk je dat ze jou ook wel ziet zitten? Gaan jullie bijvoorbeeld al veel met elkaar om? Of praten jullie al veel met elkaar? Je zou haar is kunnen vragen om mee  te gaan naar de stad. Of om samen een filmpje te pakken. Of uiteten is ook wel leuk.

Als je het gevoel hebt dat er een klik onstaat bij jullie beiden dan kan je al je moed verzamelen en haar vragen om verkering.  Natuurlijk hoop je dat ze ja zegt, maar als ze dat niet doet, dan is dat ook goed. Ga dan dus niet ineens heel anders tegen haar doen, of boos of zelfs jankend weglopen. 

Nou stel je hebt verkering met dat leuke meisje. Dan kun je alsnog niet meteen vragen of ze seks wilt, want dat kost tijd. Dus ik zou persoonlijk zelf zeggen van ga eerst allemaal leuke dingen met elkaar doen, en zorg ervoor dat die klik beter wordt. En uiteindelijk kun je dan verder gaan dan, maar let wel op dat het rustig gaat en dat jullie allebei het fijn vinden. Als dat namelijk niet zo is, dan kun je beter een stapje terug doen. En uiteindelijk ergens heel ver weg kunnen jullie seks hebben. Nogmaals natuurlijk wel als jullie er beiden mee instemmen.

See ya!

Spookyzx.

Er is een meisje die ik heel leuk vindt, en ik zou ook heel graag seks willen. Hoe vraag ik om die 2 dingen aan iemand?

Eerst wil ik vragen hoe oud je bent als ik dat mag weten want volgens de wet in nedereland mag je pas seks met iemand als je 16 bent

….die informatie staat gewoon bij het account van de gebruiker.
Gezien de gebruiker ouder is dan twaalf, zal de legaliteit geen probleem zijn.

Reageer