Skip to main content
Vraag

hoe vraag je iemand om samen af te trekken of neuken

• March 2, 2026
  • 5 reacties
  • 550 Bekeken

Hoi ik ben een 12 jarige jongen en mijn beste vriend ook 

Ik weet dat we allebei aftrekken maar ik weet niet hoe ik moet vragen om het samen te doen en elkaar af te trekken of hem anaal te nemen is dit normaal en hoe vraag ik het aan hem we zitten niet op de zelfde school en hebben elkaar al een paar keer naakt gezien 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

Als ik jouw was zou ik een keer afspreken en logeren en dan zeg maar in je onderbroek gaan slapen en hij wrs ook en dan voor de grap zijn piemel aanraken en dan gaat hij dat ook doen en dan gaat die onderbroek langzaam wel uit en dan kan je beginnen als hij ook gaat lachen

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2026

Je kan hier 

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=samen+aftrekken

kijken en meer dan 1000 topics lezen hierover 

en “anaal nemen” als je 12 bent, hmm, en je denkt dat het kan omdat je elkaar al naakt gezien hebt, hmm, naakt is niet hetzelfste als seks willen… toch?  

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2026

hoe weet je dat je beste vriend zich aftrekt. als hij dat heeft gezegd kan je toch zeggen dat je het een keer samen wil doen, jullie hebben elkaar toch ook al bloot gezien en mag hij dan ook zijn piemel in jou kont stoppen? maar doe alleen wat jullie willen

• March 2, 2026

Dat anaal nemen wou ik niet typen dat was mijn gsm die niet wou werken

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 7, 2026

Hallo, volgens mij ben je nog best jong voor dat soort activiteiten samen

aftrekken tot daar aan toe maar elkaar anaal pakken is echt wel vroeg voor een 12 jarige

Stel dat dat uitkomt en jullie geen vrienden meer zijn en hij dat aan iedereen van je school verteld!

Dan heb je een serieus probleem denk ik...

• March 7, 2026

@Wouttjehhhh het is dat wat ik typte ik had het niet getypt mijn telefoon was gehackt het is enkel aftrekken