Ja kijk hier boven
Bladzijde 1 / 1
Heeft echt niemand tips ofz
Laat het allemaal gewoon vanzelf komen, ontdek eerst wat jullie leuk vinden of samen te doen! 🙂
Hoe weet ik of hij jongens valt dan
bezig er over te praten maar wel rustig beginnen zoals vragen of hij het al een keer heeft gedaan eerst als grapje en daarna echt.
ik heb het vandaag nog gedaan met een vriend is heel lekker. ps nog een tip doe doen durven waarheid met hele sexule vragen.
groet ikbesta
ik heb het vandaag nog gedaan met een vriend is heel lekker. ps nog een tip doe doen durven waarheid met hele sexule vragen.
groet ikbesta
groet ikbesta
Kan je mij miss uitleggen hoe je moet pijpen?
Die jongen hoeft niet homo te zijn, jongens trekken wel vaker samen af.
Thx asy
groet ikbesta
Tips voor mij of iets om iemand aan tespreken om tefappen
Ga doen durf of waarheid doen seksuele versie je kan het ook via whatsapp doen dan heb je een seksuele vraag maak je een screenshot en stuur die naar hem en dan kan je zeggen oeps die is wel seksuele is dat erg? Zo heb ik het als is gedaan en dat werkt wel goed
Gr
Gr
Gr
Thx man
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.