Skip to main content
Vraag

hoe vraag ik me vriendin of ze mij wilt baffen

• May 19, 2026
  • 18 reacties
  • 696 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had nog een vraag 

hoe vraag ik me vriendin of ze mij wilt baffen (kontlikken) 

ze vingert al soms me prostaat met latex handschoenen maar wil dat ook heel graag 

18 reacties

automatischegumvandeHEMA
Forum|alt.badge.img

hoiiii!

ligt eraan is het je vriendinnetje? of een vriendin, want als het gwn een vriendin is moet je het gwn niet doen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 20, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@automatischegumvandeHEMA Het is me vriendin heb al 2 jaar met dr 

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Sorry maar baffen klinkt wel erg vies hoor.🤢

x

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 20, 2026

Met het eens met ​@kleinbloempje : het is een vies woord.  Noem het rimmen, dat klinkt veel beter.

Als zij het graag wil, zoals je schreef, kun je het toch gewoon vragen.  Als zij je in je aars vingert, zijn jullie al zo intiem dat ze het geen vreemde vraag zal vinden.  Geniet ervan!

Forum|alt.badge.img

@Diana 
Stel je vriendje zou het vragen zou je het doen? 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 9, 2026

@Echtnietanoniem wij doen het bij elkaar, het is vast onderdeel van het gezellig samenzijn.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 10, 2026

Ik vraag me nu af of er  baffen (kontlikken) doekjes bestaan ? Zo dat je geen nare ziektes kan op doen Groetjes 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

Goed wassen met zeep lijkt mij voldoende.  Tenzij de ander ziek is, maar dan moet je natuurlijk helemaal niet gaan rimmen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

Ik vraag me nu af of er  baffen (kontlikken) doekjes bestaan ? Zo dat je geen nare ziektes kan op doen Groetjes 

Ging opzoeken er bestaan lik lapjes is dat beter om die dan aan haar te geven als ze het bij me doet? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

@Echtnietanoniem wij doen het bij elkaar, het is vast onderdeel van het gezellig samenzijn.

En je vindt t niet vies? En welke houding in makkelijk? 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 10, 2026

Mijn vriendje is hier ook fijne van ik zelf vind anaal sex ook top op zijn  doggy dan pakt hij mjjn borsten  best hart vast 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

@Echtnietanoniem wij doen niet aan lapjes bij de seks, ik kan je geen advies geven.

En natuurlijk is dat een beetje vies, dat is seks toch altijd wel wat.  Je wisselt lichaamssappen uit, dat doe je niet met iedereen en dat maakt het zo intiem.  Maar je moet ook niet overdrijven met de viezigheid dus je op de juiste plaatsen wassen voordat je eraan begint is voor iedereen het fijnste.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

@Merel12345  Doe je ook bij hem vaak rimmen of anaal vingeren? En komt die er meer door? 

@Diana Is een anale douche ook een must of is dat niet persee nodig? 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

@Echtnietanoniem nee hoor, washandje en zeep en je bent er klaar voor.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 15, 2026

@Echtnietanoniem nee hoor, washandje en zeep en je bent er klaar voor.

Kan het heel nat worden? 
en zou je miss op me andere topic ook kunnen reageren:)

Wat je kan doen is het eerst bij haar doen dan krijgt ze vertrouwen en dan kan je vragen of het nú omgekeerd kan 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 15, 2026

@Echtnietanoniem Als de likker veel speeksel gebruikt wel.  Maar een anus is niet als een vagina, hij produceert zelf geen vocht als je hem stimuleert.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 15, 2026

@Merel12345  Doe je ook bij hem vaak rimmen of anaal vingeren? En komt die er meer door? 

Dat doet hij wel bij mij maar ik niet en als hij dat doet en zit aan mijn borsten komt best en meer klaar