Beantwoord

Hoe vraag ik condooms in de winkel?

  • 9 February 2020
  • 7 reacties
  • 1840 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke, mijn vriendin en ik willen seks hebben. We willen het allebei en we weten het zeker. Ik wil dus morgen naar de kruitvat gaan om het te kopen. Maar mijn vraag is dus: HOE vraag ik het? (Het staat achter de balie)

 

Ik ben trouwens 14.

 

Dankje!

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 February 2020, 23:08

Bekijk origineel

7 reacties

Ik ga het morgen al kopen 😆 heeft iemand nog snel tips voor mijn motivatie?

Gewoon bij de balie vragen: mag ik een pakje condooms alstublieft? 
Het is maar een caissière en hij/zij staat daar als het ware om dat aan je te geven en het is inderdaad ongemakkelijk (ik heb het zelf ook gedaan) maar zodra je de winkel uit loopt zijn ze het vergeten, weet je hoeveel klanten die mensen per dag zien? En hoeveel pakjes condooms ze verkopen? 
 

Als je het echt heel ongemakkelijk vind, kan je naar een Kruidvat gaan waar je niet vaak komt, dus niet degene dicht bij je huis, in je wijk of waar je ook je shampoo koopt ofzo, maarja, condooms zijn gewoon voorbehoedsmiddelen en die heb je nodig en dat begrijpen de medewerkers ook dus maak je geen zorgen!

 

succes en veel plezier! (Ook met je vriendin!)

Hi AnoniemBoy5382,

zoals BoyNL2005 ook al zei is het helemaal niet raar als je condooms gaat kopen. Ik vind het eerder verstandig. Beter safe, toch?

Bij Kruidvat staan ze idd op de toonbank en je kunt thuis even kijken welke je zou willen, want ze hebben verschillende soorten. Je kunt dan zeggen mag ik een pakje Durex, die blauwe met 12 of 3 of een andere kleur of naam natuurlijk, net wat je wilt. Nu is tweede pakje halve prijs zag ik net op internet. Wie weet bevalt het neuken je en dan heb je er in de toekomst vast nog wel een paar nodig.

Als je dat aan de toonbank toch net ff iets te spannend vindt, ga dan naar de Lidl en daar kun je de condooms zelf pakken in de winkel en dan leg je die gewoon op de lopende band. Als dat nog te spannend is, dan doe je er ook nog iets anders bij, zoals een zakje snoep of chips ofzo. FF piep langs de kassa en je bent weer veilig. Als dat nog iets te spannend is, neem dan de zelfscankassa en scan ze zelf en betaal met je pasje. Btw, op je bankafschrift komt alleen te staan bij welke winkel je iets gekocht hebt, dus no worries als je ouders je bank checken. Wel handig als je alvast bedenkt wat je dan wel gekocht hebt, als er vragen over komen.

I know niet alle supermarkten hebben al zelfscankassa’s of condooms, maar ja er zijn vast wel meer dan ik hier noem.

Wat ook bij Kruidvat (en vast ook bij meer winkels) is online bestellen en afrekenen en dan krijg je een mailtje met een bon die je af kan drukken of op je smartphone kunt laten zien en dan kun je je bestelling, die in een dicht doosje zit, gewoon afhalen met die bon bij de kassa. Op de bon staat niet wat er in het doosje zit, dus niemand heeft een idee wat je gekocht hebt.

Maar, nogmaals je hoeft je natuurlijk helemaal niet te schamen als je condooms zo in de winkel gaat kopen.

Oh ja, probeer eerst ff zelf die condooms uit. Ik bedoel, hoe je die makkelijk afrolt en kijk ook ff of die lekker om je piemel zit en niet te los of te strak. Als die te los zit en je hebt geneukt en je haalt je piemel er weer uit, dan moet je uitkijken dat de condoom niet van je piemel glijdt. Voor je het weet komt er toch sperma op plekken waarvan je nou juist wilde voorkomen dat die daar kwam. Ingewikkeld verteld hè. Ik kan ook gewoon zeggen dat je sperma dan toch in d'r kut kan komen en ze dan kans heeft om zwanger te worden.

Ga anders gewoon een keertje aftrekken met een condoom om en dan weet je een beetje beter hoe en wat.

Nou ja, veel plezier iig op je / jullie ontdekkingstocht.

 

Groetjes,

M&M’s

Best is een apotheek omdat zij medisch ingesteld zijn en niet gaan ordelen, ik ben 15 en een transgender meisje dus ik heb een penis en ik heb een vriendin maar een apotheek is niet van bah viespeukjes omdat zij niets liever hebben dan dat de jeugd het veilig doet en in de winkel  loopt tientallen man rond waar je dan eens even moet zeggen mag ik een doosje condooms terwijl iedereen het hoort en denk zo wees trots dat je een liefje hebt en dat je seks kunt hebben wat niks is om u voor te schamen. Je vriendin is een meid en voor haar is er iets gemakkelijker namelijk de pil misschien moet zij best dat nemen en het is niet dat ze gaan zijn van bah vies meisje zo jong en slikt de pil maar voor jongens of meisjes is het lastig om condooms te kopen + 100% is het geen garantie omdat deze bij het vrijen kunnen scheuren 

Ik heb t gekocht bij de jumbo, omdat een vriend zei dat ze daar niet achter de kassa lagen! Gewoon gekocht niets aan de hand.

@AnoniemBoy5382 ,

Ja, dat kan ook. Heb je ze ook al gebruikt?

 

Oh ja, enne geen dank voor de moeite :joy:

Ik heb het graag voor je opgezocht en uitgelegd :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Er zijn ook tegenwoordig bij veel winkels een kassa waar je zelf kan scannen en pinnen. Kijk maar eens of er een winkel bij jou in de buurt is. 

Reageer