Vraag

Hoe vraag ik aan een meisje of ze geil is als we weinig contact hebben?

  • 5 September 2021
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en geil, er zitten een aantal knappe meiden in mijn klas op school en ik wil ze een keertje uitnodigen om langs te komen voor wat leuke dingen (😏) maar ik heb vrijwel geen contact met ze. Iemand tips?


3 reacties

Heyy

 

Aangezien je bijna geen contact met de desbetreffende persoon / personen hebt denk ik niet dat ze dit soort leuke dingen met jou willen doen.
 

Ik raad het je daarom persoonlijk af om dit zo maar te vragen want het zal waarschijnlijk alleen maar voor een ongemakkelijke situatie gaan zorgen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

maar ik heb vrijwel geen contact met ze

Ik zou daar aan werken.
Waarschijnlijk zijn het leuke mensen, dus je gaat er op vooruit als het je vriendinnen zijn.
Verwacht alleen niet dat het meer zal worden dan dat.
Dan stel je jezelf alleen maar teleur.

Reputatie 6
Badge +7

Niet. Dat is echt heel awkward en creepy. 

Als je nadenkt zie je dat je alleen maar denkt vanuit jezelf en vanuit wat jij graag wilt: Namelijk ‘iets leuks, knipoog’.

Je geeft dus niet om die meisjes als persoon, maar als iemand om te bespringen en je behoeften te bevredigen. Het maakt ook niet uit of het het ene meisje is of het andere.

Als je nadenkt is dat voor een meisje enorm onaantrekkelijk: Dat een jongen die ze niet kent haar of haar vriendinnen (maakt niet uit) wil bespringen omdat hij zin heeft.

Dus het is goed dat je aanvoelt dat er geen goede manier is om dit te vragen.

Reageer