Skip to main content
Vraag

Hoe vond hij het?

• July 4, 2020
  • 3 reacties
  • 456 Bekeken

Ik heb vandaag seks gehad maar hij was de hele tijd stil tijdens het stoten aan het eind voelde ik vocht uit me lopen maar ik hoorde dus van een vriendin dat een jongen ook soortig gromt tijdens de seks kan het zijn dat ik er iets verkeerds heb gedaan???? 

3 reacties

• July 4, 2020

Vraag de volgende keer gewoon eens aan hemzelf hoe hij het vond (en wat je eventueel nog beter kunt doen)

Iedereen is ook weer anders. Dat hij stil was, hoeft niet te zeggen dat hij het niet lekker vond. Waarschijnlijk vond hij het ook heel spannend en wist hij misschien niet helemaal hoe hij met de situatie om moest gaan.

Ik zou hier met elkaar gewoon heel open over zijn. Praat erover hoe jullie het vonden en wat nog eventuele verbeterpuntjes zijn. Dan is het de volgende keer (en die keer daarop) alleen maar fijner voor jullie beide.

Pas trouwens wel op met dat hij sperma in jou spuit. Als jij de anticonceptiepil niet slikt (en hij geen condoom draagt) kun je daar zwanger van worden. 

Suc6 ermee.

Groetjess:kissing_heart:

• July 4, 2020

niet elke jongen maakt geluid tijdens de seks! Dat kan dus, maar hoeft niet; iedereen is anders.

• July 5, 2020

Niet elke jongen maakt geluid tijdens de seks vaak wel maar dit is voor elke jongen anders en hij is gekomen in je dus ik denk dat die het wel leuk vond  want anders zou die niet komen en probeer anders voor de volgende keer wat anders