hoe voelt seks

  • 8 June 2022
  • 6 reacties
  • 4422 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik heb als ik bij m’n vriend ben hele erge buikpijn (vlinders) en het zijn echt goede vlinders hoor want ik vind t allemaal fijn en zou ook wel seks enzo willen alleen ik was dus vorige x in bad en deed de douche kop ervan af en deed die hele harde straal dat echt uit de buis komt zeg maar op m’n clit gedaan enzo super fijn alleen toen deed ik m’n vagina een beetje open en liet ik die straal hard in mijn vagina spuiten dat voelde goed alleen toen kreeg ik dus weer die buikpijn beetje maar voelt seks ook een beetje zo die druk in je buik ofz of ja hoe voelt het ong bij jullie 


6 reacties

Hey, beste manier voor jou als meisje zijnde, pak een banaan, een condoom en glijmiddel, en beweeg het heen en weer in je vagina, dat is hoe seks voor meiden voelt..

Alhoewel kinda, je mist het aspect van een persoon en mastuberen zal nooit t zelfde zijn als echt, enige manier om dat wel te ondervinden is om het te doen

1 ding wat k wel vrij zeker weet is dat water in je vagina spuiten totaal niet lijkt op dat, doet wrs pijn, en is sws niet bepaald goed voor je ingewanden, houd t bij de straal op je clitoris houden.

 

Groeten,

Hey, beste manier voor jou als meisje zijnde, pak een banaan, een condoom en glijmiddel, en beweeg het heen en weer in je vagina, dat is hoe seks voor meiden voelt..

Alhoewel kinda, je mist het aspect van een persoon en mastuberen zal nooit t zelfde zijn als echt, enige manier om dat wel te ondervinden is om het te doen

1 ding wat k wel vrij zeker weet is dat water in je vagina spuiten totaal niet lijkt op dat, doet wrs pijn, en is sws niet bepaald goed voor je ingewanden, houd t bij de straal op je clitoris houden.

 

Groeten,

Wat als de banaan afbreekt kan je dan nog eruit vissen met die condoom of ben k dan echt de lul 

Reputatie 3
Badge +2

 Je kan beter geen banaan of iets van eten in je vagina doen. Dit kan infectie’s opbrengen. Als je er echt iets in wilt doen raad ik je een dildo aan. Maar als ik jou was zal ik nog even wachten totdat je een vriend hebt. 

-onnodige quote verwijderd-

Jaa maar drm kan je een condooom gebruiken 

 Je kan beter geen banaan of iets van eten in je vagina doen. Dit kan infectie’s opbrengen. Als je er echt iets in wilt doen raad ik je een dildo aan. Maar als ik jou was zal ik nog even wachten totdat je een vriend hebt. 

Inderdaad, maar als je een condoom gebruikt niet, daarom zei ik dat er expres bij, t is dan geen verschil want alleen de condoom raakt je vagina.

Hey, beste manier voor jou als meisje zijnde, pak een banaan, een condoom en glijmiddel, en beweeg het heen en weer in je vagina, dat is hoe seks voor meiden voelt..

Alhoewel kinda, je mist het aspect van een persoon en mastuberen zal nooit t zelfde zijn als echt, enige manier om dat wel te ondervinden is om het te doen

1 ding wat k wel vrij zeker weet is dat water in je vagina spuiten totaal niet lijkt op dat, doet wrs pijn, en is sws niet bepaald goed voor je ingewanden, houd t bij de straal op je clitoris houden.

 

Groeten,

Wat als de banaan afbreekt kan je dan nog eruit vissen met die condoom of ben k dan echt de lul 

Als de banaan afbreekt, dan ga je te hard (laat m in de schil he) maar aangezien je een condoom gebruikt, trek je gwn de condoom weer naar buiten en dan stop je er een nieuwe banaan in bijv. Of als je dan t gevoel toch al kent, kun je beter gelijk een dildo bestellen via bol.com cadeaukaarten bij supermarkt halen (0 bank afschriften).

Doe de banaan niet in je vagina zonder condoom, dan is t wel een probleem als ie afbreekt en dit gaat sws je hele vagina goor maken en infecties brengen dus don't.. 

De condoom zelf scheurt niet tenzij je er zo ongelovelijk hard aan trekt of in snijd of prikt met een naald of iets.

Mocht er nou toch iets fout gaan (wat met dit echt onmogelijk is met common sense), ga z.s.m. naar een gynocoloog!

Succes

Reageer