Skip to main content

Hoi

Ik heb 3 vragen

Hoe voelt het als je gepijpt word wat voor gevoel krijg je 

Hoe voelt het als je iemand pijpt hoe voelt je mond het en jijzelf 

Laten jullie iemand in je mond klaarkomen of niet in je mond 

 

 

Ik ben 14 jaar en ik wil zelf ook iemand Pijpen het liefst iemand met een hele grote lul want daar hou ik van alleen niemand wilt gepijpt worden door mij 

Hoi

Ik heb 3 vragen

Hoe voelt het als je gepijpt word wat voor gevoel krijg je 

Hoe voelt het als je iemand pijpt hoe voelt je mond het en jijzelf 

Laten jullie iemand in je mond klaarkomen of niet in je mond

 

  1. Voelt heerlijk als ik gepijpt te wordt vooral als mijn Lul helemaal achter in zijn keel mag gaan. 
     
  2. Is best lekker en vooral heel geil. 
     
  3. Ja

Moeilijk om te zeggen maar het is heerlijk om een natte mond om je piemel te hebben en dat ie dan langzaam stijf wordt 

Het is ook lekker om een zachte slappe piemel in je mond te hebben die dan stijf wordt, maar echt omschrijven is moeilijk


Hoi, 

 

het gevoel is verschillend wie het doet. Uiteraard veel spuug maakt een stuk lekkerder. Met de hand erbij maakt het nog wat uitdagender ls kan zonder ook heel erg lekker zijn.

 

sperma slikken is voor degene die pijpt. Van mij mag ze het doorslikken ik vind het onwijs geil om te zien.

het gevoel is dat ik steeds opgewonden word en mijn gedachten steeds meer gefocust zijn op plezier en genot. Voor haar en mezelf.

Ben je een jongen of een meisje? En 14 jaar  is begrijpelijk maar ook jong. Zonder internet wist je waarschijnlijk niet wat pijpen was. Dus om nu al alles te proberen is misschien te fanatiek…. Maar dat mijn mening.

 

succes


Reageer