Skip to main content

Hoe voelt het om gepijpt te worden? 🍆

• September 29, 2025
  • 5 reacties
  • 1010 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyyy, ik had een vraagje.

Ik ben denk ik homo en zou graag gepijpt willen worden door een jongen. Maar hoe voelt het eigenlijk om gepijpt te worden? En hoe is het om een andere jongen te pijpen? Als je een meisje bent en je hebt een jongen gepijpt, wil ik ook best weten hoe het voelde. Laat me weten of je jongen of meisje bent.

Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

5 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2025

Hoi, ik heb weliswaar een (super lieve) vriendin maar dat maakt denk ik niet uit in deze context. Als je elkaar vertrouwt en allebei lekker in de stemming bent, jij je er dus aan over geeft en de ander het ook graag wil doen is het een heerlijk en fijn gevoel. Niks mis mee. En andersom ook, ik vind het iig super en heel  intens als ik mijn meisje op vergelijkbare manier mag bevredigen. En zij vind dat wederzijds bij mij ook. Geniet ervan als het zover is ! 😉🥰

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+1

Onnodige quotes verwijderd

Dankjewel voor je berichtje, maar hoe voelt het nou precies op gepijpt te worden?

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 29, 2025

Hey, ik ben het helemaal eens met ​@Tartan15 ! Niks meer op toe te voegen.

Onnodige quotes verwijderd

Dankjewel voor je berichtje, maar hoe voelt het nou precies op gepijpt te worden?

Het is lastig te beschrijven, het voelt warm, en gewoon een ontzettend lekker gevoel, net als bij aftrekken. Maar doe het alleen als jullie het beide willen! Ik had het toen (helaas) met vrienden gedaan, en dan is het toch anders dan met je vriend(in) denk ik, want dan is het natuurlijk veel intiemer, en je houd enorm veel van elkaar.

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+1

*Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon*

Maar hoe doe je fijn iemand pijpen? Wat moet je kunnen? Want het lijkt me best moeilijk om niet je tanden niet te gebruiken als je snapt wat ik moet doen. 

• October 4, 2025

@nieuwsgierig jongetje  in iemands mond kan het wat warmer of wat kouder zijn.  En het lekkerste is als die persoon veel vocht/speeksel in zijn/haar mond heeft.  En dat de natte tong en lippen over je piemel glijd is een zalig gevoel. Het is moeilijk te omschrijven maar je moet het zelf ervaren. Ik doe het  vaak zowel pijpen als gepijpt worden. Zelf vind ik het lekkerst om een slappe stijf te pijpen. Als jij of hij ook nog een voorhuid hebben kun je daar ook lekker mee spelen