Skip to main content
Vraag

Hoe voelt het om een piemel in je kont te hebben als jongen?

• September 14, 2025
  • 17 reacties
  • 3405 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben een jongen van 14 en denk dat ik op jongens van, ik ben zelf ook een jongen. Ik had een vraagje. Hoe voelt het als homoseks als je een piemel in je kont krijgt. Hoe voelt dat? Wie heeft er ervaring mee? Want ik wil graag weten hoe het voelt, want wil het zelf graag ook een keer proberen. Ik hoor het heel graag van jullie! ☺️

17 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 14, 2025

In eerste instantie kan het best pijnlijk zijn. Gebruik genoeg glijmiddel en zorg ervoor dat je heel ontspannen bent. Begin langzaam, daarna gaat het steeds beter voelen en levert het een geweldig orgasme op.

Forum|alt.badge.img+1

Top, maar hoe voelt zo’n orgasme? 😊

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 15, 2025

Ik weet niet precies hoe ik het kan uitleggen, het beste is om het zelf te ervaren. Je kunt het ook eerst proberen met een speeltje, kun je eerst klein beginnen en kijken of het wat voor je is.

onnodige quotes verwijderd KT

Forum|alt.badge.img+1

Maar voel je het goed dat er een piemel in je anus zit? En heb je zelf ook anale seks gehad? ☺️

onnodige quote verwijderd KT

• September 16, 2025

@nieuwsgierig jongetje  het ligt eraan hoe groot de piemel is van de ander. Als het een grote is gaat het pijn doen. Het het wat kleiner is moet je ook veel spuug of glijmiddel gebruiken. Ook niet onbelangrijk (als je het durft) om zijn piemel goed nat te likken/pijpen. En hoe het voelt is lastig te beschrijven, het lijkt een beetje alsof er een drol niet uit je kont gaat maar erin. Maar de vorm van een piemel is iets anders, begin van de eikel is wat dunner en dan dikker. En als de eikelrand erin zit en je bent zijn dikte gewend voelt het heel lekker. 

Het is GEEN TIP en het is er ook niet voor bedoeld maar je kunt  voorzichtig proberen met een wortel of kaars

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 16, 2025

Of je jongen of meisje bent maakt niets uit, het gevoel is hetzelfde.  Het is heel intens en intiem en je voelt de allerkleinste beweging die de zeg maar actieve partij maakt.  Dat zorgt ervoor dat als je het lekker vindt, het echt héél lekker is maar als het pijn doet, doet het ook heel erg veel pijn.  Ik ben fan maar ik kan me gerust voorstellen dat er veel mensen zijn die er niets aan vinden of bij wie het zeer doet - en dan moet je het natuurlijk niet doen.  Gays schijnen het trouwens niet echt veel vaker te doen dan hetero’s, omdat het zo’n gedoe is om alles goed te krijgen en het niet geschikt is voor een vluggertje.

Ik masturbeer er steeds bij en krijg door de combinatie met het anale neuken altijd een super hard orgasme, waarschijnlijk is dat bij jongens ook zo (vriendje komt ook harder klaar met anale stumulatie erbij maar ik kan hem natuurlijk niet neuken).

Het spuiten zelf volel je niet, maar je voelt goed gnoeg aan zijn lichaam dat hij klaarkomt en dat is een extra stimulans voor jou.

• September 18, 2025

@Diana je bedoelt dat je het spuiten van je vriend niet voelt? Mijn penis schokt best hard, die van je vriend niet? Voel je daar dan niks van? En jullie doen het anaal? Wat is hier dan het voordeel van?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 18, 2025

@Jongen17ehv je voelt wel aan het lichaam van de jongen dat hij klaarkomt maar het spuiten op zich niet, je voelt niet dat er sperma uit zijn piemel komt. Je voelt het er later natuurlijk wel uit druipen.

Het voorddel van anaal is dat het voor ons allebei lekker en intiem is.

• September 18, 2025

@Diana Ja dat is eigenlijk best raar dat er zoveel uitdruipt. Dat begrijp ik eigenlijk niet zo. Je zou zeggen als je er diep in spuit dat het sperma erin blijft. Bij mijn vriendin loopt er echt een hele spermaval uit. Kom jij sneller klaar door dat anaal dan?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 18, 2025

@Jongen17ehv zo veel druipt er nu ook weer niet uit hoof: een kwakje is niet zo groot.

Niet sneller maar wel veel harder.

• September 18, 2025

@Diana , ok maar als ik er dus uitga nadat ik ben klaar gekomen komt er dus een hele witte sliert uit zeg maar.  Een kwakje is in principe niet echt groot maar kan ook per jongen verschillen. Misschien heeft jouw vriend een langere pik dan ik?  En bedoel je dat het sperma uit je anus komt of uit je vagina? Want ik bedoel bij mij dus het laatste.

• September 18, 2025

@Diana doe jij dan ook squirten of wat bedoel je precies met hard klaarkomen?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 19, 2025

@Jongen17ehv niet squirten maar heel intens klaarkomen door de combinatie van vingeren op mijn cliroris en zijn piemel in mijn aars.  Veel intenser dan bij vingeren alleen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

Ben ook wel benieuwd...vond vroeger de thermometer al pijn doen...

• September 23, 2025

Ben ook wel benieuwd...vond vroeger de thermometer al pijn doen...

Is het echt zo erg? Ik heb wel wat dikker voorwerpen erin gehad maar nog geen piemel.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Ik had ooit een dildo van 15 cm en de eerste keren wanneer het erin was voelde het alsof ik ging poepen maar er was ook een fijn gevoel. na een tijde zal dat poep gevoel verminderen of zelfs helemaal weg gaan. ik adviseer ook als beginner om niet hoger dan 15 cm te gaan. Hoop dat dit helpt! dag

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Hoi ik ben een jongen van 14 en denk dat ik op jongens van, ik ben zelf ook een jongen. Ik had een vraagje. Hoe voelt het als homoseks als je een piemel in je kont krijgt. Hoe voelt dat? Wie heeft er ervaring mee? Want ik wil graag weten hoe het voelt, want wil het zelf graag ook een keer proberen. Ik hoor het heel graag van jullie! ☺️

beste erg lekker neem wel de tijd en gebruik veel glijmiddel geniet je er heerlijk van.

ik zelf vind zelf het spuiten een heerlijk gevoel in me kontje 😊