Skip to main content
Vraag

Hoe voelt het om een harde te krijgen?

• July 31, 2025
  • 5 reacties
  • 400 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

weer een vraagje van mij? ik ben zelf een meisje dus heb geen idee hoe dit is. maar hoe voelt het om een harde te krijgen?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

Het voelt hard en zacht tegelijk, lekker warm en de voorhuid lekker soepel. De voorhuid is dan het zachte gedeelte en de eikel enzo het harde gedeelte. En dan is het erg lekker om af te trekken, dan beweeg je de huid over de eikel. 

Hoe voelt het om een vagina te hebben en als je geil bent? 

• August 1, 2025

@Wolf  is lastig uit te leggen maar dat gaat meestal samen als je opgewonden bent en in sommige situaties kan het ook heel lastig en/of vervelend zijn. Als de piemel slap is voel je eigenlijk niks maar als ie stijf is en met bewegen enz. kan ie vaak wel in de weg zitten 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 1, 2025

Hoe voelt het om een vagina te hebben en als je geil bent? 

best wel nat en soms wel vies. zeker als je gwn een onderbroek aan heb. maar kan ook lekker zijn

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

@Wolf Mijn penis voelt dan keihard aan en mijn ontblote eikel is dan wel zacht en is door het toegestroomde bloed donkerder van kleur. Helaas kan ik niet plassen zolang ik een erectie heb.  Het hebben van een erectie voelt in mijn hoofd heel goed: alles werkt zoals het moet, wanneer het moet en ook snel.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

uhm ja hard? het voelt inderdaad hard aan en ook een beetje warm. soms is t wel een beetje lekker om te hebben, maar de meeste tijd is het niet per se heel fijn. (bijvoorbeeld zomaar in openbare plekken en ochtend hout). bij mij lukt het nog wel om te plassen tijdens een erectie maar het voelt zekker niet echt lekker om te doen (straal is kleiner en vaak moeilijker te richten)