Hoe voelt anaal

  • 11 March 2018
  • 2 reacties
  • 14222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag hoe voelt het om anaal genomen te worden?

2 reacties

Hi J2003,
Ik zie dat je een jongen bent, en ik vind het een goeie vraag.
Ik geef je straks algemeen antwoord, Want je ervaring kan heel verschillend zijn: Als de pik groot of klein is, Of jij je kan ontspannen, Of je prostaat gevoelig is, en of je prostaat ondiep of diep zit. Of de jongen zacht en voorzichtig met je is!
Ik raad je aan om vooraf eerst rustig naar de wc te gaan zodat je goed 'leeg' bent.
Je kan zelf eerst eens voelen met je vingers of duim, of jij het zelf lekker of spannend vind! (doe eerst een condoom over je vinger of duim en gebruik glijmiddel!)
Het voelt daarbinnen warm en zacht!
Je kan ook al voelen dat je anus, alleen al, erg kietelig aanvoelt bij aanraking. Glijmiddel maakt het gevoel erg prettig!
Als je je vinger naar voren steekt, dan voel je vooraan uit de wand een bobbel steken. Dat voelt gevoelig aan: dat is je prostaat! Je kunt die wrijven en dat voelt dan, heel diep, kietelig!
Als je dat doet als je aftrekt, dan voelt dat heel erg lekker, super kietelig. Je kan voelen dat je orgasme langer duurt (al eerder begint!) en later eindigt nadat je gespoten hebt. Je zal merken dat je meer sperma geeft als je normaal gewend bent. Je orgasme voelt diep, kietelig en heviger als normaal.
Je kan voelen dat je prostaat opzwelt en helemaal hard wordt. Het sperma is anders: het is dun en waterig en er komt meer sperma als dat je gewend bent. Het lijkt soms wel of het een soort ander spul is!
Nu spreek ik voor mij:
Het hangt er een beetje van af of ik het kort geleden heb gedaan, of een tijdje niet. Na een week ofzo moet ik eerst wat oefenen en het oprekken. Door mijn bezigheden neuk ik maar af en toe. De eerste keren voelt het een beetje branderig aan aan je anus. Je kan het ook té veel doen, dan voelt het ranzig aan je moet dan een paar dagen herstellen. Heel snel kan er darm(vel) scheuren en komt er bloed. Het herstelt wel weer snel, als je maar ffe met rust laat.
Wat ik voel is een soort spanning (zeker als het de eerste keer is met de jongen) of hij het voorzichtig doet. Je bent eigenlijk afhankelijk van de andere jongen hoe hij het doet. Je moet je overgeven! Hij heeft je even, zeg maar, in zijn macht! (Dat vind ik met neuken zelf een erg mooie ervaring, zeker als ik in hem klaarkom.) Als mijn vriendje in mij zit, geeft het een diep gevoel van samenzijn! Hij omhelsd me helemaal en raakt en spuit me van binnen! Het is goddelijk om dan ook nog te tongen! Als de penis groot is, dan is die ervaring nog veel heviger!
Mijn vriendje is heel zacht en ik voel eigenlijk meteen al genot zodra hij in mij komt! Maar ik neuk ook met een oudere man (26 jaar) die net als ik, een erg grote pik heeft. Het is heel opwindend dat ik ook die grote pik kan hebben als ik me maar ontspan!
De pik van mijn vriendje raakt mijn prostaat en tijdens het neuken bevredigt hij mij helemaal. Als ik klaarkom geef ik een enorme zaadlozing. Het plast soms! en ook kan ik zo een paar keer doorgaan en soms meerdere achter elkaar. Tegelijk komen met je vriendje is gewoon een superervaring! Heerlijk als we net gesport hebben!
De grote pik van de man perst alles in mij opzij! Dat is een heel apart, gevoel. Het moet heel voorzichtig gebeuren, maar het is een andere ervaring: ik kan veel meer voelen. Hij drukt veel harder op mijn binnenwanden en hij komt ook veel hoger in mij! Het voelt vol, net als met poep. Je krijgt ook zo'n fijn, vol, kietelig gevoel, alsof je nodig moet poepen! Hij drukt ook harder op mijn prostaat, en tijdens het klaarkomen voelt het daarom nog heviger. Waanzinnig kietelig en hij krijgt het voor elkaar om me te laten klaarkomen enkel door te neuken! Op zoon manier klaarkomen is een ander gevoel! Het lijkt of ik het sperma plas: het komt niet in stoten maar in meer, grotere golven. Ik maak alles nat! Heerlijk! En we moeten echt hele handdoeken gebruiken want het is gewoon KK veel!
Als het klaar is, voelt het wat branderig. Met mijn vriendje is het al na een uur over! Als we daarna nog een keer gaan, dan is het herstel nog korter! Met de dikke pik van de man duurt het een paar dagen! Maar ik denk wel met veel plezier aan de seks terug!

Het heeft met oefenen te maken. Je zal het niet in een keer helemaal gaaf vinden! Het is erg belangrijk hoe lief de ander voor je is!
Hoe geil jij het vind! Je zult er aan moeten wennen.
Als je je prostaat kietelt en je krijgt het gevoel alsof je moet gaan plassen, dan ben je op de goede weg! Het plasgevoel verandert later in lekkere kieteling! en klaarkomen! Het is ook goed om eerst te plassen(poepen) voordat je gaat spelen!

Ik ben benieuwd hoe jij het vind!
Groetje M12G
Dat is eerst een beetje pijnlijk dus moet je op het begin rustig doen maar daarna gaat het al. Makelijker en dan kun je lekker hard gaan en dat voelt fk lekker

Reageer