Skip to main content
Vraag

hoe voelt aftrekken

• July 14, 2025
  • 29 reacties
  • 2748 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 21, 2026

@Tover01 ik ben heel blij dat het fijn voor jullie was. Vind het ook knap dat je op haar wachte en niet opdringerig was. 

@Tartan16 inderdaad, ik bedoelde ​@Tover01; door die kilts houd ik jullie soms moeilijk uit elkaar.   

En dit heb ik nou ook haha

Groetjes Lupus 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 22, 2026

Fijn zo ​@Tover01  en leuk dat jullie genoten hebben! Zij deed het bij jou? 😍 Wat cute. Jij je handjes op je rug zeker? 😉 Heeft ze goed kunnen zien wat er met jou gebeurt iig ♥️En Diana heeft gelijk, als jij haar terug mag doen zal ze ook genieten zeker weten 🥰 maar, fijn dat het zo lekker was! Het is je gegund hoor. 

Doby xxxx

P.S. net als ​@Diana  haal ik jullie ook wel eens door elkaar. Ondanks veel verschil zijn er ook overeenkomsten tussen jullie. Beide jongens dragen rokjes, beiden moe(s)ten wel eens in de hoek staan en zijn vooral superlief haha 😉😍

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 23, 2026

Hoi ​@Tover01  wat fijn dat jullie zo diep verliefd en vertrouwd met elkaar kunnen zijn, en dat zij  jouw zaad liet komen. Jullie (be) leven een mooie kinder-jeugd roman eigenlijk 😍 zij werd verliefd op het 'deugnietje' in de hoek die eigenlijk een sweety boy is en samen is het een ontzettend schattig koppel geworden waar menig meisje (jongen ook neem ik maar aan😉) van droomt.  Too cute 😘 en ik vind het nog altijd knap hoe jij je serviel opstelt naar haar toe en haar de snelheid en loop der lichamelijke dingen laat bepalen. En dat vanzelfsprekend doet. Geniet van je mooie liefde en dit gevoel! 

Groetjes K 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 26, 2026

Nog een tip voor als je een jongen doet: tijdens het aftrekken af en toe met de vingertoppen over zijn ballen strelen. En zo af en toe even je volle hand erop leggen en zachtjes in de balzak "knijpen".  Zijn handen vastbinden boven zijn hoofd maakt het helemaal af. Als ik deze dingen bij mijn vriendje doe kronkelt en smeekt hij mij en het orgasme is enorm, zowel in uiting als hoeveelheid.  Ideetje. 

Doby xxx