Skip to main content
Vraag

hoe voelt aftrekken

• July 14, 2025
  • 11 reacties
  • 1378 Bekeken

Hey ik ben een meisje en ik zou graag wat meer willen weten over aftrekken 

Dus jongens reageer hierbij aub op

11 reacties

• Net nieuw
  • July 14, 2025

Hoiii, jongen hier

Aftrekken voelt heel goed, je trekt je voorhuid langzaam (of snel) omhoog en omlaag zodat je een fijn gevoel voelt op de gevoelige delen van je pik (zoals je eikel)

Dit voelt heel fijn, vooral als je heel hard bent

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 15, 2025

Hey,

Best een logische vraag. Snap wel dat je dat wilt weten 🙂Ik zal het zo netjes mogelijk proberen uit te leggen. Het voelt fijn en wel bijzonder vind ik. Je doet het met je hand/vingers. Erover strelen en dan vastpakken en op en neer bewegen. De penis  is dan meestal al stijf. De ballen ook die gaan iets omhoog zitten. Dat geeft al een apart gevoel. Soort van klaar om verder te gaan. Het gevoel bouwt op en "het moment " voel je aankomen, net of er een soort prikkels door je lijf gaan Ik heb  meestal vanzelf mijn ogen dan dicht en soms maak ik er een beetje zacht geluid bij. Ikzelf voel dan een soort totale overgave ofzo. Wel fijn iig. En dan ineens begint het van binnen  te 'bewegen’ en voel je dat fijne "prikkelgevoel*(ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha) nog heftiger vooral in de buik en knieën. En binnenin voel je dan een soort schokjes, en mn penis beweegt daardoor en dan komt mn sperma naar buiten in scheutjes zeg maar.  Soms best flink en soms rustig. En dan wordt je heel ontspannen.Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd. 😊

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 15, 2025

Prima uitgelegd hoor ​@Tover01 ,  het is immers geen taboe ofzo.  Keurig verteld, zo is het ook. 

Groetjes liefs Tartan X

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 15, 2025

Inderdaad wel leuk om het te horen van een jongen. 😊

Ben wel benieuwd of het orgasme van een jongen/man nu daadwerkelijk anders is dan dat van een meisje/vrouw. Maar ik vrees dat zelfs een transgender daar geen uitsluitsel over kan geven...

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 18, 2025

Goed uitgelegd ​@Tover01 . Zo voelt het voor mij ook. Alleen kan ik geen geluiden maken🫣. Dat horen de buren (100 jaar oud huis en de buren wonen aan ons vast)

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 19, 2025

Hoi, ik vond dit altijd maar een beetje raar, apart en ook wel eng. Maar zoals jij ​@Tover01  het vertelt klinkt het heel schattig en lief. En gevoelig . Bedankt voor je eerlijkheid (bij alles wat je hier vertelt trouwens) ♥️

Groetjes Tjempie xxx

• October 23, 2025

Gosh ​@Tover01  jij bent echt een special one, ik ben het eens met ​@Tjempie  en ​@Vera16xx . Dit leek mij altijd weird, alien, vies. Maar zoals jij het zegt is echt cute. Je sperma zo geven in lieve overgave, niet ruig of raar. Ik had dat wel 1ns willen zien, sorry 🫢 Jouw meisje is echt een lucky girl ♥️ 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey ​@nononsensgirl  ik doe dit nog niet met mn vriendin hoor. We hebben nog geen echt seksuele dingen. We zoenen en knuffelen wel en raken elkaar wel aan op het lijf bv knieën en kuiten enzo maar nog niet in dat "gebied". Dat komt allemaal nog wel een keer als zij het zegt. Maar dank je voor je compliment. Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

@Tover01 ik bedoel het niet als nieuwsgierig maar ik las dit nog eens. En ik denk dat je meisje dit vast super cool en stoer vind als jij klaarkomt voor haar, als jullie zo ver zijn hoor. Ik zou er wel benieuwd naar zijn bij jou als ik je meisje was. Zoals jij dat beschreef vond ik zelf heel lief en het lijkt mij heel spannend om te zien als je dan je sperma geeft, het er uit spuit en als meisje dat dan ziet gebeuren 🤭🥰 vooral omdat je dat doet om en door je meisje. Zeer cute denk ik. Maar misschien heeft ze het al gezien ♥️ sorry ik vind het interessant vandaar . 

Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 11, 2026

Beetje laat maar bedankt ​@Tjempie  😊 dat is nog niet gebeurt. Soms hint ze er wel op maar ik wacht tot zij dit soort dingen echt wil. En ik ook maar denk dat ik dan wel volg wat zij aangeeft. Zij is leidend. Ik denk dat het vanzelf een keer zal gebeuren en hopelijk vind ze het net zo spannend en cute als jij zegt hihi 🤭  liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 23, 2026

@Tover01 ofcourse ! Immers ze houd van jou en jij bent een super lieve leuke (en ongetwijfeld zeer mooie) jongen, dus natuurlijk vind ze dat 😍 😉 als het gebeurt geniet ervan allebei 😘 en het is nog steeds zeer cute dat je haar volgt en zij beslist! 

Groetjes Tjempie xxx