Skip to main content

Welkom,

Ik zit dus met een vraag maar ik durf het niet te vragen op school aan vriendinnen.

Ik vraag me af hoe jullie vingeren en wat jullie misschien wel gebruiken, ik vingeren al best lang (van ln 9 jaar en ben nu 14) maar weet toch nog niet super goed wat nu het beste is.

Ik heb ook wel al eens seks gehad met m'n stiefbroer maar daar vertel ik over in een ander topic.

Hoe vingeren julliengeren jullie dus eigelijk?

Dit gaat best moeilijk als jongen!

 


-onnodige quote verwijderd-

Zo is het!


Dit gaat best moeilijk als jongen!

 


Hoe bedoel je


 

Welkom,

Ik zit dus met een vraag maar ik durf het niet te vragen op school aan vriendinnen.

Ik vraag me af hoe jullie vingeren en wat jullie misschien wel gebruiken, ik vingeren al best lang (van ln 9 jaar en ben nu 14) maar weet toch nog niet super goed wat nu het beste is.

Ik heb ook wel al eens seks gehad met m'n stiefbroer maar daar vertel ik over in een ander topic.

Hoe vingeren julliengeren jullie dus eigelijk?

Ik ben een jongen van 17, maar ik heb er wel verstand van.

Het is belangrijk dat je je vagina redelijk goed nat houdt tijdens het vingeren (dat kan met speeksel). Ik raad aan om niet teveel van jezelf te verwachten: Niet meer vingers in je vagina doen als dat past.

 

Om lekkerder klaar te komen zou je kunnen edgen. Edgen betekent dat je vlak voor je orgasme stopt, even wacht, en later weer doorgaat. De orgasme word na een tijd echt heerlijk. 

 

Wat ook lekkerder kan zijn is als je je eigen lichaam aanraakt, bijvoorbeeld door je borsten te strelen.  Vingeren is in ieder geval goed voor je!


Reageer